Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:01:24 GMT

۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد قم اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۳۰۹

۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد قم اهدا شد

به گزارش عصر سه‌شنبه آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم با بیان اینکه در کمیته امداد ۱۲۰ خدمت اجتماعی در اختیار خانواده ها قرار می گیرد، اظهار کرد: در سالجاری با هدف تقویت بنیان خانواده اهدای حدود ۵۰ هزار جهیزیه به زوج های جوان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید ملکشاهی با بیان اینکه زوج‌های جوان بیش از هر خدمت دیگری نیازمند شغل هستند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با رویکرد آموزشی به دنبال این است که شرایط بهتری را برای خانواده‌ها فراهم کند تا با مهارت آموزی بتوانند به اشتغال مناسب دست پیدا کنند.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در بحث اشتغال دو کلید واژه سن و شغل را مورد نظر قرار داده‌ایم به این معنی که سن بالا را نه به مفهوم خمودگی و از کار افتادگی بلکه به مفهوم تجربه بالا می‌شناسیم و شغل را به معنی توانمندسازی خانواده‌ها از جمله خانواده‌های سالمند برای تأمین معیشتشان می‌دانیم.

در ادامه محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: هر جهیزیه شامل ۵ قلم کالا از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی اتوماتیک، تلویزیون ال ای دی، اجاق گاز و جارو برقی به ارزش حدودی ۲۴ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اهمیت امر ازدواج در حل مشکلات جوانان گفت: ما باید به نقش مشاوره‌های ازدواج بیشتر توجه کنیم و آموزش‌های لازم را به زوج‌های جوان ارائه دهیم و برای هر خدمتی که به خانواده‌ها می‌دهیم یک پیوست مشاوره‌ای و فرهنگی هم داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم همچنین اشتغال را از دغدغه‌های اصلی جوانان برای تشکیل زندگی دانست و گفت: کمیته امداد معتقد است باید با همکاری دیگر نهادهای خیریه استان برای تمام زوج‌های جوان استان مشاوره اشتغال را به صورت رایگان بدهد و برای هر کسی که بتواند اشتغالی را فراهم کند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات را اختصاص دهد.

برچسب‌ها قم کمیته امداد امام خمینی ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کمیته امداد امام خمینی ازدواج ساده قم کمیته امداد امام خمینی ازدواج ساده کمیته امداد امام خمینی ره زوج های جوان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد