Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@20:18:48 GMT

واکنش باشگاه استقلال به شایعات در مورد ژستد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۵۸۳

واکنش باشگاه استقلال به شایعات در مورد ژستد

خبرورزشی – سایت باشگاه استقلال در این مورد نوشت: امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی، بعد از بازگشت از اردوی تیم المپیک ایران، امروز در تمرینات تیم استقلال حضور داشتند. علیرضا رضایی هم به صلاحدید کادر فنی تیم استقلال به استراحت پرداخت.

رودی ژستد در تمرینات امروز حضور داشت و شایعاتی که در مورد او شنیده می‌شود تحت هیچ عنوان صحت ندارد و این بازیکن با پیراهن شماره ۳۹ برای استقلال به میدان خواهد رفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال رودی ژستد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی

سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با آلومینیوم اراک، در تمرینات این تیم حاضر نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که مربیان و بازیکنان استقلال با تهیه پیراهن شماره 200 برای روزبه چشمی، مدافع آبی‌پوشان به مناسبت انجام دویستمین بازی‌اش برای این تیم در دیدار با آلومینیوم اراک جشن گرفتند.

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال که در دو دیدار قبلی آبی‌پوشان جایی در ترکیب این تیم نداشت، به علت مصدومیت در تمرین امروز شرکت نکرد. این در حالی است که شایعاتی مطرح شد که این بازیکن به نشانه قهر در تمرین شرکت نکرده است.

شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود

نصرالله خواجه‌‌گیری سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با آلومینیوم، در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشته است‌. وی به دلیل اتفاقات داخل رختکن پس از بازی با آلومینیوم، به نشانه قهر به همراه تیم، به تهران بازنگشت و شخصاً دور از تیم عازم تهران شد. گفته می‌شود خواجه‌گیری با تصمیم جواد نکونام در تمرینات حضور ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • زمان پرواز تیم ملی فوتسال به بانکوک