Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:09:42 GMT

تاریخ سازی شه‌بخش در رینگ جهانی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۹۲۶

دانیال شه‌بخش در رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان تاریخ‌ساز شد.

به گزارش ورزش سه، رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه هفته گذشته در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

امروز دانیال شه‌بخش بوکسور سطح بالای ایران در جمع هشت نفر با ادگاراس اسکوردیلیس از لیتوانی مبارزه کرد و سزاوارانه در هر سه راند به پیروزی رسید و نام خود را در تاریخ بوکس ایران جاودانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

جادوگر بوکس ایران با برتری در این دیدار نخستین مدال تاریخ بوکس ایران در میدان جهانی را کسب کرد.  

نایب قهرمان آسیا در نیمه‌نهایی با برنده دیدار ازبکستان و روسیه مبارزه خواهد کرد.

این دهمین پیروزی شاگردان استکی در میدان بزرگ جهانی بود.

 

 

بوکس دانیال شه بخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس دانیال شه بخش شه بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند

شاگردان پپ گواردیولا با 70.1% شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند.

طرفداری | منچسترسیتی این شانس بزرگ را در اختیار دارد تا بتواند به تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که به چهار قهرمانی متوالی در این مسابقات دست یافته است.

با پیروزی 5-1 منچسترسیتی مقابل لوتون تاون و باخت لیورپول و آرسنال در بازی‌های خانگی خود مقابل کریستال پالاس و استون ویلا، حالا این سیتیزن‌ها هستند که به صدر جدول لیگ برتر رسیده‌اند. منچسترسیتی با 73 امتیاز از 32 بازی در جایگاه نخست این فصل جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و پس از این تیم آبی‌پوش شهر منچستر، آرسنال و لیورپول با 71 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. باخت عجیب آرسنال و لیورپول آن هم در خانه باعث شد تا این دو تیم به نوعی تخت پادشاهی را برای یک قهرمانی دیگر برای گواردیولا آماده کنند.

سایت اوپتا در پیش‌بینی خود از قهرمان لیگ برتر انگلیس بین سه تیم منچسترسیتی، آرسنال و لیورپولريال شانس تیم گواردیولا را بیش از دو تیم دیگر به حساب آورده است. منچسترسیتی با نتایج به دست آمده حالا با 70.1 درصد بیشترین شانس قهرمانی را در اختیار دارد. آرسنال با 18.3 و لیورپول هم با 11.6 درصد دیگر شانس‌های قهرمانی به حساب می‌آیند. منچسترسیتی در صورت قهرمانی در لیگ برتر می‌تواند تاریخ‌سازی کند و به اولین تیم در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شود که به چهار قهرمانی متوالی دست یافته است.

گفتنی است منچستریونایتد دو بار موفق به سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر شده و منچسترسیتی هم یکبار موفق به تکرار این مهم شده است. شاگردان گواردیولا می‌توانند با چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر تاریخ‌سازی کنند.

سه قهرمانی متوالی منچستریونایتد و منچسترسیتی در لیگ برتر منچستریونایتد:

1998-99 / 1999-2000 / 2000-01

2006-07 / 2007-08 / 2008-09

منچسترسیتی

2020-21 / 2021-22 / 2022-23

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • تاریخ سازی ژآبی آلونسو در بوندسلیگا
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • رومانی، هلند و برزیل؛ رقبای دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان