Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:51:26 GMT

مدافع سابق ذوب‌آهن شاگرد میثاقیان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۲۰۰۱

مدافع راست فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان با امضای قراردادی به تیم فوتبال شهر خودرو خراسان پیوست.

به گزارش "ورزش سه" محمدعلی کاظمی مدافع 24 ساله فصول گذشته ذوب‌آهن که در زمان سرمربیگری رحمان رضایی در تیم اصفهانی، حضوری ثابت در سمت راست دفاعی ذوبی‌ها داشت، پس از جدایی از تیم ذوب‌آهن به مذاکره با چند تیم لیگ برتری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرانجام مذاکرات انجام شده از سوی کاظمی، توافق با باشگاه شهر خودرو بود و این مدافع جوان امروز رسماً قراردادش را با تیم شهر خودرو به امضا رساند تا در لیگ بیست و یکم برای تیم مشهدی به میدان برود.

 

 

 

 

گفتنی است که تیم شهر خودرو در حال حاضر در اردوی تهران به سر می‌برد و کاظمی به جمع بازیکنان تیم شهر خودرو در تهران پیوسته است.

نقل و انتقالات 1400 پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 پدیده مشهد شهر خودرو ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عبور و مرور ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۰۲ خودرو را در این استان ثبت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جواد حق‌لطفی در این خصوص، اظهار داشت: در حال حاضر 40 دستگاه سامانه تردد شما در سطح آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی این استان نصب و کار عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته و در هفتمین روز از سال جدید تردد یک میلیون و 451 هزار و 789 دستگاه خودرو در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شد که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین به تعداد جابه‌جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفنده‌ماه گذشته تا پایان هفتمن روز از سال جدید 31 هزار و 934 مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته با 18 درصد کاهش، 38 هزار و 887 مسافر همراه بود.

حق‌لطفی یادآور شد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان انتظار داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند و به‌ازای هر 2 تا سه ساعت رانندگی، حداقل 20 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و در عین حال نیز از هرگونه توقف در حاشیه راه‌ها، به ویژه در آزادراه خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم