Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@06:02:34 GMT

گنج وسوسه انگیز 6 مرد را فریب داد / دستگیری در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۲۳۲۴

گنج وسوسه انگیز 6 مرد را فریب داد / دستگیری در اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر از دستگیری ۶ نفر قاچاقچی آثار تاریخی و کشف مقادیری اشیای عتیقه دوره هخامنشیان توسط ماموران در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عبادی روز دوشنبه گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیر ۶ نفر قاچاقچی اشیای عتیقه دستگیر شدند.

دستگیری قاچاقچیان آثار هخامنشی

به گزارش رکنا، وی افزود: از قاچاقچیان هشت قلم اشیای عتیقه از جمله یک جام طلا، یک جام مفرغ، یک عدد تبر، یک عدد شمشیر که قدمت آن‌ها به دوره هخامنشیان می رسد، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان با تشکیل پرونده ای جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شد.

وی آثار فرهنگی و عتیقه‌ها را نشانه فرهنگ و تمدن ایرانیان و میراث پیشینیان عنوان کرد و گفت: برای حفظ و حراست از این سرمایه ملی، تعامل مردم با نیروی انتظامی ضروری است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاقچی عتیقه دستگیری اخبار حوادث عتیقه کشف قاچاقچی دستگیر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد روناک یونسی سحر قریشی فال پویان مختاری قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228343 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه