Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مجرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای گام پنجم این طرح از ۱۸ فروردین سال جاری با مشارکت مرکز توسعه سلامت و نیروهای داوطلب سپاه ناحیه مقاومت و هلا احمر آغاز شده که افراد رهگیری آن تا پایان مهر ماه به ۱۵ هزار و ۱۸۶ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در این مدت بیشترین افراد رهگیری شده در این جزیره مربوط به ماه های مرداد با پنج هزار و ۳۲۲ نفر و تیر ماه سه هزار و ۵۰۷ نفر و کمترین میزان نیزمربوط به مهراه با ۹۶۴ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجرد افزود: کارشناسان و پرستاران در ۶ ماه اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در این جزیره یک هزار و ۳۵۴ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا و سویه های مختلف آن را جهت تشخیص و ادامه روند درمان به بیمارستان معرفی کرده اند.

مسوول اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز توسعه سلامت کیش یادآور شد: از این تعداد نیز ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که مسافر و یا شرایط ماندن در خانه را نداشتند در نقاهتگاه تعبیه شده توسط شورای سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی از خدمات مراقبتی درمان ۱۴ روزه بهره مند شدند.

تمرکز طرح شهید سلیمانی در گام پنجم بر بحث پیشگیری از کرونا بوده و این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

این طرح در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، دستورهای فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، اجرا می شود به‌ منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا  این طرح هم اکنون در  کیش و سایر شهرهای ایران عزیز در حال اجرا است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا کنون در این جزیره هشت هزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که حدود ۱۰ نفرآنان در روز گذشته تایید شد و  اکنون پنج  بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند .

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش هرمزگان رئیس مرکز توسعه سلامت کیش قاسم سلیمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش هرمزگان ویروس کرونا کیش هرمزگان رئیس مرکز توسعه سلامت کیش قاسم سلیمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت

اولین تریلر GTA 6 نشان داد این بازی از نظر بصری بسیار جذاب خواهد بود. طبق تریلر، سازندگان بازی با به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) بازتاب‌های دقیق و سایه‌های واقعی‌تری در این بازی به‌ ارمغان خواهند آورد.

اکنون فهرست استخدامی جدید راک‌استار تأیید می‌کند که GTA 6 تمرکز بسیار زیادی برای استفاده از رهگیری پرتو و جلوه‌های بصری خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات آگهی استخدامی راک‌استار در لینکدین، این تیم به‌دنبال برنامه‌نویس ارشد گرافیک است. راک‌استار قصد دارد کسی را استخدام کند که تجربه‌ی کار با رابط‌های برنامه‌نویسی (API) رهگیری پرتو بلادرنگ را داشته باشد و این شواهد با آنچه در تریلر اولیه نمایش داده‌‌ شد، مطابقت دارد.

این اولین‌بار نیست که راک‌استار از رهگیری پرتو در بازی‌های خود استفاده می‌کند. راک‌استار از فناوری مشابهی در آپدیت نسل‌نهمی GTA 5 استفاده کرد و انتظار می‌رود نسخه بعدی این فناوری با جلوه‌های بصری بهتر در GTA 6 استفاده شود.

استفاده از فناوری‌ پیشرفته‌ی رهگیری پرتو احتمالاً باعث می‌شود تا GTA 6 برای اجرای روان به سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیاز داشته باشد. بازی‌های مدرن مانند Spider-Man 2 از رهگیری پرتو برای نورپردازی پیشرفته استفاده می‌کنند و اگر راکستار گیمز روی چنین سیستمی تکیه کند، کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی برای اجرای GTA 6 باید از حداکثر توان پردازشی خود بهره ببرند.

طبق گزارش‌های مختلف، کنسول بازی سونی مدل پلی‌ استیشن ۵ پرو با تمرکز ویژه بر رهگیری پرتو از راه خواهد رسید. سونی از استودیوها درخواست کرده است تا بازی‌های خود را با ادغام رهگیری پرتو بهبودیافته و پشتیبانی از وضوح بیشتر، برای نسخه‌ی پرو PS5 آماده کنند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره در سامانه خودنویس | حق کمیسیون خودنویس چقدر است؟
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت