Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مسئول بسیج سازندگی سلماس از اجرای پروژه های محرومیت زدایی در این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال خبر داد.

محمد خلیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اقدامات محرومیت زدایی، بسیج سازندگی سپاه سلماس در  سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۶ پروژه عمرانی در شهرستان اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد: این پروژها شامل احداث و مرمت خانه محروم، احداث مسکن مددجویی، کمک به احداث مسجد، ساخت سرویس بهداشتی، غسالخانه، احداث کانال آب کشاورزی، استخر ذخیره آب کشاورزی و احداث آب بند ذخیره آب کشاورزی است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از هدررفت آب کشاورزی و استفاده بهینه کشاورزان از آب های سطحی و زیر زمینی، ایجاد اشتغال، افزایش تولید محصولات کشاورزی منطقه اعم از گندم، جو و ذرت همچنین با هدف افزایش سطح زیرکشت اراضی بایر به اجرای ۳ پروژه محرومیت زدایی طرح آبخیز داری و آبخوانداری اقدام شده است، در این راستا کانال آب کشاورزی، استخر ذخیره آب کشاورزی و آب بند ذخیره آب کشاورزی در منطقه کوهسار شهرستان احداث می شود.

خلیلی با بیان اینکه طرح های فوق در هفته بسیج و ۲۲ بهمن امسال افتتاح شده و قابل بهره برداری خواهد بود، اضافه کرد: مبلغ ۲۱میلیارد ریال در مجموع تا به حال هزینه شده است و روند احداث برخی پروژه ها ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: منبع مالی موردنیاز برای اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی همچنین با مشارکت مردم روستا و خیرین تامین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محرومیت زدایی ذخیره آب کشاورزی محرومیت زدایی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی صبا سازمان آب و برق خوزستان گفت: با هدف رسوب زدایی و پاکسازی رودخانه کارون بخش دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در دستور کار قرار گرفت.

عادل سواری افزود: در اجرای این طرح   رودخانه کارون بزرگ اهواز حد فاصل پل غدیر تا پل سلمان فارسی لایروبی و رسوب زدایی شد.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی رودخانه کارون توسط دستگاه لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲ انجام شد.

رودخانه کارون دارای ۹۵۰ کیلومتر می‌باشد که در مسیر خود از شهر اهواز عبور می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون