Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام آدم نژاد افزود: هیچ یک از ایرلاین‌ها افزایش قیمتی بابت فاصله گذاری اجتماعی و پرشدن فقط ۶۰ درصد از ظرفیت خود نداشتند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در خصوص ابلاغ جدید وزارت بهداشت در مورد به روز رسانی شیوه نامه‌های بهداشتی، نحوه اجرای فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط و کار در حمل و نقل برون شهری بیان کرد: مقرر شده از ابتدای آذر مسافران برون شهری که از ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی استفاده می‌کنند کارت واکسن و یا در غیر این صورت تست منفی ۷۲ ساعته خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدم نژاد تاکید کرد: تا ابتدای آذر ماه تمامی محدودیت‌های قبلی در ناوگان حمل ونقل عمومی ادامه دارد و شرکت‌های حمل ملزم به رعایت آن هستند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر برای ورود به پیک ششم هشدار داده شده است، گفت: با توجه به گسترش واکسیناسیون سراسری و در دسترس بودن واکسن برای مردم و الزام ارائه کارت واکسن و یا پی سی آر منفی، کنترل‌های بهداشتی برای جلوگیری از سفر افراد مبتلا تشدید شده است. ضمن آنکه کلیه سامانه‌های فروش بلیت در حال اتصال به سکوی مدیریت بیماری‌های همه گیر وزارت کشور هستند و قبل از فروش بلیت و همچنین قبل از صدور مجوز سفر، وضعیت واکسیناسیون و سلامت افراد استعلام می‌شود.

آدم نژاد اظهار کرد: کشورهای دیگر پس از گذشت نزدیک به دو سال از همه گیری در جهان طرح فاصله گذاری در ناوگان را اجرا نکرده و یا برای بازه بسیار کوتاهی در اوایل بیماری اجرا کرده اند و این شیوه تنها در ایران با این استمرار زمانی و جدیت اجرا شده؛ بنابراین با تشخیص وزارت بهداشت ما نیز همانند سایر کشورها شیوه‌های دیگری را برای کنترل شیوع کرونا از جمله الزام داشتن کارت واکسن و یا تست پی سی ار منفی را به کار گرفته ایم.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به صراحت اعلام می کنم هیچ یک از ایرلاین‌ها افزایش قیمتی بابت فاصله گذاری اجتماعی نداشته اند، گفت: افزایش قیمت صورت گرفته در سال گذشته، بر اساس اقدام معمول سالانه بوده است.

او یادآور شد: به هر حال در روزهای آینده شورای عالی هواپیمایی برگزار خواهد شد و در آن شورا درباره قیمت بلیت هواپیما به یک عدد قابل قبول که امیدواریم مورد رضایت مردم هم باشد خواهیم رسید.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تاکنون الزاماتی در خصوص شرایط سفر خودروهای شخصی به وزارت راه اعلام نشده و این طرح در حال حاضر تنها برای ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری است.

کد خبر 635654 برچسب‌ها سفر حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی كرونا در ايران فاصله‌گذاری اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی كرونا در ايران فاصله گذاری اجتماعی معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد

قدس آنلاین: سپهر خلجی امروز در جمع خبرنگاران حاظر در حیاط دولت به تداوم انتشار شایعاتی در مورد تغییر در تیم اقتصادی دولتو جابجایی وزیر اقتصاد و بانک مرکزی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و با تأکید بر اینکه : اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی کشور افزایش یافته است، گفت: از طرفی کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم و حتی تورم هم مهار شد و روند آن کاهشی است که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است که به نظر می‌رسد برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: اما قرار نیست هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • اعتبار بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار واگذار شد
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور