Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی افزود: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه ۷۶۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی و پیک موتوری  واریز شد.

وی ادامه داد: سهمیه تیر ماه ناوگان اعتباری بیش از بر ۷۶۵میلیارد ریال است  که در ۱۱ آبان ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضامنی در مورد نحوه استفاده از این اعتبار گفت: این اعتبار در همه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

وی گفت: رانندگان برای کسب اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر «سماس» از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خاطرنشان کرد: واریز سهمیه اعتباری شهریور ماه هم در دستور کار قرار دارد تا به حساب مشمولان دریافت سهمیه اعتباری واریز شود.

برچسب‌ها تاکسی‌های اینترنتی مرتضی ضامنی طرح تخصیص سهمیه سوخت اعتبار تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکسی های اینترنتی طرح تخصیص سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی طرح تخصیص سهمیه سوخت اعتبار تاکسی سهمیه اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش ایسنا،حمید القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۲۷ هزار لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی،القاصی مهر گفت: با گزارش ماموران انتظامی در خصوص کشف سوخت قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

انتهلای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳