Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:04:14 GMT

چرا شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال مهم است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۶۸۴۹

چرا شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال مهم است؟

این روزها در همه جا حرف از ارزهای دیجیتال است و به طور گسترده‌ای افراد در جوامع مختلف به سرمایه‌گذاری در بازار ارز روی آورده‌اند. ارزهای دیجیتالی که به نوعی روند اقتصاد جهانی را تحت تاثیر قرار داده شاخه‌ای از هنر فناوری اطلاعات است که امروزه فوق‌العاده ارزشمند و سودآور تلقی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مدرسان پیشتاز، همان طور که می‌دانید هر پدیده نو ظهوری هم می‌تواند درآمد کلانی برای افراد ایجاد کند و هم اینکه آن‌ها را دچار ضررهای سنگین مالی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال شناخت و آگاهی در هر زمینه‌ای نقش مهمی را ایفا می‌کند.

برای شرکت در بهترن دوره آموزش ارز دیجتال اینجا کلیک کنید.

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که به تازگی با رمزارزها که نوعی ارز دیجیتال هستند، آشنا شدید. از طرفی هم دوست دارید که در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید. پیشنهاد می‌کنیم در سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز که برای افراد مبتدی و حرفه‌ای تدوین شده شرکت کنید.

این دوره دقیقا مطابق با جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا تدوین شده است. به هرحال جایی که سخن از سرمایه شما در میان باشد، نیاز به آگاهی بیشتری دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم شرکت در دوره معتبر ارز دیجیتال را جدی بگیرید. در این دوره به دانش‌پذیران آموزش داده می‌شود که چگونه با کمترین مقدار پول سرمایه‌گذاری و مهم‌تر از همه درآمد کسب کنند.

رمز ارز چیست؟

اگر کمی هم با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، حتما کلمه رمز ارز به گوشتان خورده است. رمز ارزها، نوعی پول دیجیتالی هستند که توسط پروتکل‌های خاصی به وجود می‌آیند. این پروتکل‌ها بر پایه علوم ریاضی و محاسبات چیده شده‌اند. هر رمز ارز دیجیتال یک کد مخصوص به خودش را دارد که آن را از سایرین جدا می‌کند. اولین رمز ارزی که بیشتر افراد با آن آشنا هستند، بیت کوین است که بر پایه فناوری بلاک‌چین ایجاد می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که رمز ارزها در مقایسه با پول نقد و اعتبارات مالی دارند، وجود پروتکل‌های خاص و غیر قابل نفوذ است. یعنی توسعه‌دهندگان آن‌ها را به گونه‌ای پایه‌گذاری کرده‌اند که اصلا قابل ردیابی و نفوذ نیستند. به همین دلیل هم موج گسترده‌ای از افراد جوامع مختلف ترغیب می‌شوند که روی ارزهای رمز نگاری شده سرمایه‌گذاری کنند.

کمی درباره فناوری بلاک‌چین بدانید

در دوره آموزش ارز دیجیتال کاملا به معرفی بلاک‌چین و اینکه دقیقا چه کارایی دارد، پرداخته می‌شود. اما برای افزایش آگاهی افراد مبتدی کمی درباره بلاک‌چین صحبت می‌کنیم. فناوری بلاک‌چین را می‌توان به چشم یک دفتر بزرگ حسابداری نگاه کرد. فناوری که بر اساس پروتکل‌های خاص کار می‌کند و همه تراکنش‌ها را در خود ذخیره می‌کند. این بلاک‌چین است که رمز ارز بیت کوین را به وجود آورده است.

این بلاک‌چین است که دست هکرها را از شناسایی و ردیابی رمزارزها کوتاه می‌کند. بلاک‌چین بستر   ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را تشکیل می‌دهد. با گسترش عملیات خود در سراسر شبکه به وسیله رایانه‌ها به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی اجازه می‌دهد تا بدون نظارت مرکز خاصی عمل کنند.

 این فناوری نو ظهور باعث می‌شود تا بسیاری از هزینه‌های تراکنش و پردازش را کاهش می‌دهند. به علاوه ریسک معاملات ارزی را هم کاهش می‌یابد. به هر حال ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که بخش چشمگیری از اقتصاد جوامع با سرمایه‌گذاری در بازار ارز تامین می‌شود.

معتبرترین دوره آموزش ارز دیجیتال

هر چند که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و سطح اینترنت تبلیغات گسترده‌ای درباره آموزش ارز دیجیتال می‌بینیم. اما حقیقتی که نباید نادیده گرفته شود این است که با توجه به حساسیت و اهمیت ارزهای دیجیتال بهتر است که متقاضیان در دوره‌های معتبر شرکت کنند. دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز یکی از همان دوره‌های معتبر است که دانش‌پذیران را کاملا اصولی تا یادگیری صحیح و دقیق دنیای گسترده ارزها همراهی می‌کند. بعد از پایان دوره و قبولی در آزمون نهایی  به آن‌ها مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود. آموزش‌ها به گونه‌ایست که دانش‌پذیران هم می‌توانند به عنوان مشاور در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشند و هم اینکه خود وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه شوند.

هولد چیست؟

آیا تا به حال اصطلاح هولد به گوش‌تان خورده است؟! هولد کردن یکی از اصطلاحات مرسوم در زمینه بازار رمز ارز است که نخستین بار در سال ۲۰۱۳ وارد این حوزه شد. برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که باید گاهی سرمایه‌گذاری در این بازار پر نوسان را به چشم سرمایه‌گذاری بلند مدت نگاه کرد. درست زمانی که رمز ارز بیت کوین در سال ۲۰۱۳ دچار رکود شدید شده بود، سرمایه‌گذاران به جای فروش ارزهای خود، تصمیم گرفتند که به آن به چشم یک سرمایه بلند مدت نگاه کنند. به همین دلیل هم از فروش آن امتناع کردند. از همان زمان اصطلاح هولد کردن وارد بازار ارز شد.

اگر به دنبال پاسخ جامع‌تری برای سوال هولد چیست، هستید. روی لینک کلیک کنید.

کیف پول لجر نانو ایکس؛ ایمن‌ترین کیف پول رمزارزهای شما

پس از آن که فرآیند سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را با موفقیت پشت سر گذاشتید، باید برای نگه‌داری و ذخیره دارایی‌های خود به یک کیف پول دسترسی داشته باشید. ما به شما کیف پول لجر نانو ایکس را که یک کیف پول سخت‌افزاری و آفلاین است را پیشنهاد می‌کنیم. این کیف پول را می‌توانید در همه حال و در هر جایی استفاده کنید. حتی زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید. در هر حالتی این امکان برای کاربران فراهم است که روی دارایی‌های خود کنترل داشته باشند. از مزیت‌های قابل توجه این کیف پول قابلیت اتصال آن به دسکتاپ و موبایل است. امنیت آن نیز با یک تراشه امن تامین می‌شود.

برای دریافت کیف پول لجر نانو ایکس روی لینک کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارز دیجیتالی بیتکوین دوره آموزش ارز دیجیتال سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال پروتکل ها بیت کوین بلاک چین رمز ارز کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار