Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:54:01 GMT

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های «هلیلان»

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۸۰۶۶

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های «هلیلان»

احمد کرمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در جلسه امروز در نهاد ریاست جمهوری مصوبات بسیار مهم و اثربخشی برای رفع محرومیت در شهرستان هلیلان انجام گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برای پیگیری مشکلات هلیلان به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد و با حضور معاونین وزرای کشور، جهاد کشاورزی، نفت، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی معاون اول، وزارت بهداشت، وزارت نیرو و معاون عمرانی استانداری ایلام تصمیات بسیار خوبی برای توسعه هلیلان اتخاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های هیلان اختصاص یافت گفت: در خصوص ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد درخواست مردم تصمیم گیری اثر بخشی صورت گرفت و ۷۰ میلیارد تومان برای ایستگاه پمپاژ کهره - داجیوند، ۱۵ میلیارد برای ایستگاه‌های پمپاژ پیامن و میدر، ۴ میلیارد تومان برای تکمیل پل جزمان اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: همچنین تسهیلات ریالی و ارزی برای شروع عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان، ۲۵ میلیارد برای تکمیل راه پیامن به میدر نیز تخصیص یافت.

کرمی ادامه داد: احداث بیمارستان محلی توسط بنیاد مستضعفان در هلیلان، تجهیز مراکز درمانی پیازآباد، توحید، کهره، ماهیزان و چشمه ماهی، تکمیل هنرستان ۸ کلاسه هلیلان، گاز رسانی به ۱۲ روستای جدید در هلیلان نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان قیر رایگان برای آسفالت معابر شهری و روستایی اختصاص یافت گفت: ۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان رفع، ۳۵۰ واحد مسکونی نیمه کار در شهرستان تکمیل و ۵ میلیارد تومان برای راه پله کبود به علی‌باقر از مهمترین مصوبات و خروجی‌های مثبت این نشست برای شهرستان هلیلان بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زیرساخت سفر رئیسی به ایلام اعتبار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر سهند در حال اجراست؛ گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافته است.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستائیان از تسهیلات مقاوم سازی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است، دهیاران با تبلیغ و تشویق روستائیان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار