Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آبی‌پوشان همین روند را ادامه دهند. - اخبار ورزشی -

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و 3 پیروزی در 3 دیدار نخست در لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال شروع خیلی خوبی در این فصل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع کردن امتیاز در اوایل فصل مهم است و بعدها می‌توان در کنار امتیاز گرفتن با هماهنگی بیشتر، تاکتیک‌های تیمی را در زمین پیاده کرد. خوشبختانه استقلال در امتیازگیری خوب کار کرده و از نحوه بازی کردن این تیم مشخص است که برنامه‌ دارد. روی هم رفته شرایط استقلال خوب است و باید این روند را حفظ کنند. 

وی در مورد نقاط ضعف استقلال تصریح کرد: هر تیمی نقطه ضعف‌های خودش را دارد و درست نیست به عنوان یک استقلالی و کسی که مسائل فنی را می‌بیند، در رابطه با ضعف تیم صحبت کنم. در حال حاضر باید درباره پیشرفت تیم حرف بزنیم تا با ادامه این روند شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم. کادر فنی ضعف‌های تیم را شناسایی کرده و روی آن کار خواهد کرد. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با حضور همزمان سیدحسین حسینی و رشید مظاهری گفت: برای اولین بار نیست که استقلال دو دروازه‌بان خوب دارد. استقلال تیم بزرگی است و نیاز به دو دروازه‌بان درجه یک دارد. کسی که وارد زمین می‌شود و بازی را شروع می‌کند، با تشخیص سرمربی است. اگر به تاریخ استقلال نگاه کنید، این تیم همیشه دو دروازه‌بان خوب داشته، بنابراین حضور دو دروازه‌بان درجه یک، چیز جدیدی نیست که روی آن مانور دهیم یا حساس شویم. 

مرفاوی در خصوص عملکرد مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال یادآور شد: نمی‌خواهم درباره مدیریت صحبت کنم، چون مدیریت به مرحله‌‌ای نرسیده که برنامه طولانی مدت داشته باشد. برنامه‌ها در استقلال فعلا کوتاه مدت است و چون تیم خصوصی نشده، هر لحظه امکان تغییرات وجود دارد. 

وی در واکنش به شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و کُری‌خوانی برخی استقلالی‌ها گفت: به عنوان یک استقلالی درباره پرسپولیس صحبت نمی‌کنم. باید فکرم معطوف تیم خودم باشد، اینکه کُری بخوانم نه به تجربه‌ام می‌خورد نه به اخلاقم و درست نیست این کار را انجام دهم. پرسپولیس و سپاهان تیم‌های بزرگی هستند و این فصل جزو مدعیان قهرمانی خواهند بود. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صمد مرفاوی استقلال صمد مرفاوی استقلال دو دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی