Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد طرح ممنوعیت تردد شبانه اظهار کرد: مسئولان و دست اندرکارانی که برای بحث ترافیک تصمیم گیری می کنند همچنان بر اجرای این طرح بی فایده اصرار دارد و‌ این جای تاسف دارد.   احمد نادری در گفت وگو‌ با عصرایران گفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه بسیار طرح مزخرفی است جز ظلم به شهروندان تهرانی حاصل دیگری ندارد ما از ابتدا مخالف این طرح بودیم اما متاسفانه همچنان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: فواید و عواید این طرح اخذ جریمه های کلان از مردم است که این ظلم مضاعف در دوره کرونا به مردم است و باید متوقف شود.   نادری تاکید کرد: ما در مجمع نمایندگان استان تهران بحث های جدی در این رابطه داشته ایم و به زودی به این موضوع که این طرح لغو شود ورود می کنیم مجلس ناظر بر همه شئون و اموری است که در کشور در حوزه های مختلف اجرایی اجرا می شود و در این حوزه هم وظیفه قانونی دارد.   وی خاطر نشان کرد: هیچ دلیل قانع کننده ای برای اجرای این طرح نمی بینم و فقط برای اخذ جریمه و واریز پول به حساب نهادهای خاص این طرح اجرایی می شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود