Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اوجی، وزیر نفت در پیامی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل نجات نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی آمریکایی قدردانی کرد. متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«واعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم

دشمنان مردم ایران وقتی با چشم دیدند که خادمان مردم ایران در دولت سیزدهم با اراده پولادین و بدون تعلل مصمم به شکستن حلقه سخت محاصره تحریم‌ها هستند و نتیجه این اراده فرزندان ملت را در افزایش صادرات نفت و میعانات و فرآورده‌های ایران مشاهده کردند و دیدند از طرق دیگر نمی‌توانند جلوی این عزم ملی را سد کنند، در آخرین حربه به سراغ یکی از راه‌حل‌های قدیمی خود که سابقه تاریخی طولانی هم در آن دارند، رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به فضل الهی این حربه نیز با هوشیاری، اراده و شجاعت فرزندان جان بر کف ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه در نیروی دریایی سپاه کارگر نیفتاد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ شرکت نفت خزر به اختلاف گازی با روس‌ها؛ در حوزه خزر با قدرت و براساس منافع ملی عمل می‌کنیم

من به‌عنوان وزیر نفت بر دست و بازوی این عزیزان بوسه می‌زنم و مراتب سپاس و قدردانی خود را برای نجات محموله نفتکش ایرانی از دست دزدان دریایی آمریکایی به جان برکفان سپاه اعلام می‌کنم.

به فضل الهی فرزندان ایران پرتوان‌تر از گذشته به مسیری که برای اعتلای کشور برگزیده‌اند ادامه خواهند داد و چنین اتفافاتی تأثیری جز راسخ‌تر کردن عزم خادمان مردم در دولت سیزدهم برای غلبه بر محدودیت‌های دشمنان نخواهد داشت.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی

ایران و کویت در مورد افزایش تلاش ها برای جستجو و نجات کشتی های ماهیگیری، تجاری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دزدی دریایی و تامین امنیت مرزهای دریایی بین ۲ کشور گفت و گو کردند.

به گزارش مشرق، این موضوعات در جریان دیدار سرتیپ «مبارک علی الصباح»‌ مدیر کل گارد ساحلی کویت با سرلشکر «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

وزارت کشور کویت در اعلامیه ای اضافه کرد که این دیدار در ساختمان اداره کل گارد ساحلی در پایگاه دریایی «صباح آل احمد» برگزار شد.

به اعلام این وزارتخانه، در جریان آن راهکارهای تقویت تلاش‌ها برای جستجو و نجات کشتی‌های ماهیگیری تجاری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دزدی دریایی و تضمین امنیت مرزهای دریایی بین ۲ کشور مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

در این دیدار طرفین بر ضرورت تقویت همکاری ها برای امنیت مشترک دریایی، تسهیل خطوط تجارت دریایی، حفظ ثبات و امنیت دریانوردی تاکید کردند.

اداره کل گارد ساحلی کویت در ژانویه گذشته یک شناور چند ماموریتی که کار جست وجو و نجات را برعهده دارد و همچنین یک شناور دیگر برای شناسایی و تحقیقات در مورد امنیت دریایی که هر ۲ ساخت وزارت این کشور است را با هدف تقویت توانمندی های دریایی به آب انداخته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی