Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود قاضی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی رویداد ملی استارت آپ حوزه فرهنگی را اجرا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی ادامه داد: محورهای این همایش شامل کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، صنایع دیداری و شنیداری، هنرهای تجسمی و نمایشی، گیاهان دارویی و طب سنتی و طراحی و معماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ارائه خدمات شتاب‌دهی به تیم‌های برتر این دوره از رویداد ملی تاکید کرد و افزود: علاوه بر ارائه خدمات آموزشی تخصصی به نفرات اول تا سوم و همچنین ۷ تیم شایسته جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

قاضی پور از ثبت حدود ۵۰ طرح تاکنون در این استارت آپ خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام ۱۳ آذر است و رویداد ۲۰ آذر آغاز می‌شود.

کد خبر 5343011

منبع: مهر

کلیدواژه: رویداد پیشگام استارت آپ دانشگاه فنی و حرفه ای ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل شهرداری قم ایلام بارش باران شیوع کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان