Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@11:50:05 GMT

شعار تهران الگوی جهان اسلام دور از ذهن نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۸۷۹

خبرگزاری آریا - حسین نظری گفت: اگر بخواهیم جدا از مشکلات موجودیشهر را ببینیم تهران در بسیاری از موارد می‌تواند برای کشورهای دیگر الگو باشد. تهران برای کشورهای اسلامی هم الگو بوده و خواهد بود.
به گزارش خبرنگار شهر، آیین تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید منطقه 15 تهران با حضور حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، رضا محمدی مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری، جمال مغروری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر تهران بزرگ تهران، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه 15، مهدی صفدری معاون شهرسازی منطقه 15، قاسم حسین زاده رابط شورایاران منطقه 15، شهرام علیپور رئیس بازرسی شهراری منطقه 15 و جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان نواحی منطقه 15 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین نظری، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در این مراسم گفت: امروز در آستانه ورود به 13 آبان هستیم. امیدوارم بتوانیم بزرگداشت این ایام الله را با حضور پر برکت مردم احیا کنیم.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: از آقای جعفری سرپرست شهرداری منطقه 15 بابت اینکه در نبود آقای محمدی در این مدت امانت دار بودند، قدردانی می کنم. 
نظری با بیان اینکه محمدی در شهرداری خوشنام هستند، افزود: تا امروز معارفه شهردار 19 منطقه برگزار شده است. امید است شهردار جدید با تلاش های شبانه روزی، همکاری و همیاری شهرداران نواحی اقدامات خوبی را انجام دهد.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: شعار تهران الگوی جهان اسلام یک شعار دور نیست. بخشی از راه طی شده و اگر بخواهیم جدا از مشکلات موجودی شهر را ببینیم تهران در بسیاری از موارد می‌تواند برای کشورهای دیگر الگو باشد. تهران قطعاً برای کشورهای اسلامی هم الگو بوده و خواهد بود.
نظری عنوان کرد: امام خمینی (ره) وقتی که می خواستند مکتب انقلاب را راه اندازی کنند کسی تصور نمی کرد انقلاب چیست. اما در ادامه پیام انقلاب را در مقابل ظلم و استکبار دیدیم. انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد اما تا آنجایی که می‌ توانیم باید تلاش خود را زیاد کنیم‌. 
او با بیان اینکه اگر می‌گوییم، خادم مردم هستیم باید این کلمه، وجدانی و واقعی تر باشد، افزود: باید زمانی که از شهرداری رفتیم کارنامه خوبی داشته باشیم. 
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: کار محوری، ناحیه محوری و محله محوری را سرلوحه کار خود قرار دهیم. اگر این موارد الگوی کار باشد، با سلامت به سر منزل مقصود خواهیم رسید. 
نظری ادامه داد: باید شاخص کردن پروژه ها با محوریت نگه داشت شهر و تحقق درآمد ها صورت گیرد. در بحث انتصابات، شهرداران نواحی و معاونان از بدنه شهرداری انتخاب شوند. اگر ضرورت داشت افراد از بیرون انتخاب شود ولی اگر ضرورت نداشت اشخاص از داخل انتخاب شوند چون این مسائل انگیزه ایجاد خواهد کرد. 
او خطاب به سید مهدی صباغ شهردار منطقه 15 گفت: مدیران موفق را مشخص کنید تا با تشویق انگیره ها افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برای کشورهای منطقه 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده اند و هر حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان سازی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ارجاع بیماران به بخش خصوصی کاهش یافته و لیست انتظار بیماران کم شده است.

 معاون درمان وزارت بهداشت  ادامه داد: اکنون ۳۰ درصد از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی برای بیماران ارجاع شده از سطح اول در نظر گرفته شده است.

کریمی تاکید کرد: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه‌ای تدوین شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها ۴۱ ارگان حیاتی با اورژانس هوایی جهت انجام عمل جراحی پیوند منتقل شده است.

کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت تسهیل سرمایه گذاری بخش  خصوصی در پروژه‌های بهداشتی و درمانی در کنار تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت است.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: صدور مجوز‌ها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی و کلینیک‌ها نسبت به گذشته تسهیل پیدا کرده است و تمام موانع غیر ضرور با مصوبه شورای عالی درمان برای بخش خصوصی حذف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وظیفه جهان اسلام است از ملت غزه حمایت کند
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند
  • جهان اسلام وظیفه دارد از ملت غزه حمایت کند
  • تمام جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • همه جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • شهرداری سنندج روندعمران شهری را با سرعت بیشتری ادامه دهد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق