Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعدام برای عامل قتل مرد کارخانه دار اجرا شد. مرد کارخانه دار به دست 2 مرد به قتل رسید و حکم اعدام برای یکی از عاملان جنایت صادر شد. در این پرونده سعید که دست به قتل مرد کارخانه دار زده بود اعدام شد. خانواده سعید برای نجات فرزندشان از اعدام تلاش کردند اما بی فایده بود سعید صبح امروز در زندان رجایی شهر اعدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 29 اردیبهشت سال 90 بود که خانواده ای با مراجعه به اداره پلیس از ناپدید شدن پدرشان که مردی کارخانه دار است خبر دادند و تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که فرهاد آخرین بار با 2 مرد به نام سعید و سیامک قرار کاری داشته و از آن زمان به بعد دیگر فرهاد ناپدید شده است.

بدین ترتیب کارآگاهان پلیس آگاهی تهران 2 مرد جوان را بازداشت کردند و تحت بازجویی قرار گرفتند اما آنها با داستانسرایی هایشان سعی داشتند خود را در ماجرای ناپدید شدن فرهاد بی اطلاع معرفی کنند تا اینکه با گذشت 10 ماه سیامک پرده از جنایت برداشت.

سیامک در اعترافاتش گفت: به کمک سعید فرهاد را به قتل رساندیم و بعد جسدش را داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و به کارخانه تولید وسایل گرمایشی و سرمایشی که برای فرهاد بود بردیم و جسد را در آنجا دفن کردیم.

همین کافی بود تا کاراگاهان پلیس آگاهی تهران به کارخانه فرهاد رفته و با کندن زمین به جسد فرهاد رسیدند و این در حالی بود که هر یک از متهمان قتل را به گردن دیگری می انداختند تا اینکه تحقیقات تکمیلی و با بازسازی صحنه جرم مشخص شد عامل اصلی قتل سعید است.

حکم اعدام برای عامل جنایت

پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و در جلسه رسیدگی به  این پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری که به ریاست قاضی قربانزاده برگزار شد اولیای دم برای عاملان قتل درخواست قصاص کردند .

سپس سعید برای دفاع پشت تریبون قرار گرفت و گفت: در کارخانه کار می کردم تا اینکه بی پول شدم و تصمیم گرفتم پول های داخل گاوصندوق شرکت را به سرقت ببرم.

وی افزود: شب حادثه سیامک هم همراه من بود و بعد از اینکه فرهاد را خفه کردیم جسدش را به کارخانه منتقل کرده و جسد را در آنجا دفن کردیم.

در ادامه سیامک پشت تریبون قرار گرفت و گفت: حرفهای سعید را قبول ندارم من نیز مثل سیامک وضعیت مالی خوبی نداشتم اما از ماجرای قتل بی خبر بودم، من در قتل نقشی نداشتم و دراین سالها که در زندان بودم همه زندگی ام از بین رفته است.

در ادامه یکی از شاهدان ماجرا در جایگاه قرار گرفت و با ادای سوگند اظهار داشت که لحظات قتل را ندیده و تنها صحنه خروج صندوق شرکت توسط سعید و سیامک را دیده است.

قضات دادگاه پس از جلسه رسیدگی پرونده با توجه به مدارک و شواهدی که وجود داشت سعید را عامل جنایت معرفی کردند و حکم قصاص برای سعید صادر شد.

عامل قتل مرد کارخانه دار اعدام شد

حکم قصاص سعید در دیوان عالی کشور مهر تایید زده شد و پرونده برای اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد و سعید در لیست اعدامی ها قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، سحرگاه امروز – چهارشنبه – 12 آبان ماه سال 1400 سعید برای اجرای حکم اعدام پای چوبه دار در زندان رجایی شهر رفت و حکم قصاص به اجرا درآمد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اعدام اخبار حوادث اعدام حکم اعدام اعدام در زندان رجایی شهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی بازار آزاد فال سردار آزمون زنیت سردار آزمون قیمت دلار سحر قریشی و مهدی طارمی سردار آزمون در اینستاگرام سردار آزمون و نامزدش مرد کارخانه دار قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش