Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اخیرا اقدام سفارت کره جنوبی در ایران در انتشار تصاویر مراسم اهدای یک کارتن ماسک کی‌اف۹۴ به یک بیمارستان خصوصی تهران با واکنش‌های گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.

در همین راستا، عصر امروز جهادگران کانون خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، در واکنش به این اقدام، ۲ هزار ماسک سفیر کره را به سفارت کره جنوبی بازگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان بسیجی همچنین با همراه داشتن دست نوشته هایی، بیش از هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده‌ ایران در کره جنوبی را مطالبه کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی دانشجویان دانشگاه تهران شبکه های اجتماعی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر اسبق ایران در لبنان: آمریکا تمایلی به افزایش تنش بین ایران و اسرائیل ندارد

به گزارش همشهری آنلاین، تحقق تنبیه رژیم صهیونیستی توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و مورد هدف قرار دادن چند موضع مهم نظامی این رژیم از جمله پایگاه «نواتیم» و «مرون»، تحلیلگران را به بررسی این مسأله کشانده است که آیا اسرائیل در قبال این اقدام ایران که با بسامدهای رسانه‌ای، حسابی در فضار رسانه و مطبوعات انعکاس داشت، عملیاتی تلافی‌جویانه را به پیش می‌برد یا خیر؟ به تعبیری آیا اسرائیل صلاح خود را در سکوت و پذیرش این ضربه می‌داند یا اینکه نتانیاهو و ارتش صهیونیسیتی تصمیم دیگری را برای خروج از این بن‌بست اتخاذ خواهند کرد؟ برای روشن‌ شدن بهتر موضوع با مسعود ادریسی، سفیر اسبق ایران در لبنان گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

اقدام حساب‌شده ایران

ادریسی در ابتدا گفت: عملیات انتقام ایران از اسرائیل که با نام وعده صادق تحقق یافت و در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها مبنی بر مورد هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت؛ یک اقدام سنجیده و حساب‌شده به شمار می‌رفت. به تعبیری باید گفت ایران در این عملیات قصد هدف قرار دادن مراکز مسکونی و حتی اقتصادی اسرائیل را نداشت؛ بلکه جمهوری اسلامی می‌خواست بخش‌هایی از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی اسرائیل را هدف قرار دهد که در این امر هم موفق شد. پس نباید انتظار داشت که ایران قصد گرفتن تلفات از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی را داشته است.

ایران دنبال افزایش تنش در منطقه نیست

وی افزود: ایران به نوعی می‌خواست نشان دهد که قدرت و توانایی پاسخ‌گویی به اقدامات متجاوزانه و غیرقانونی دشمن را دارد و از این حق خود به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد، حال دشمنش می‌خواهد آمریکا باشد یا اسرائیل. ضمن اینکه باید بیان کرد جمهوری اسلامی قصد افزایش تنش را در منطقه ندارد و ثبات و امنیت در غرب آسیا برایش مهم است. ایران حتی در قبال بسیاری از تجاوزها و جنایات اسرائیل در منطقه خویشتن‌داری کرده بود و پس از به شهادت رساندن مستشاران ما بارها اقدام را به زمان بهتر موکول کرد و لذا شاهد بودیم نتیجه آن صبر یک اقدام حساب‌شده و سنجیده بود.

نتانیاهو بقای خود را در افزایش تنش با ایران می‌بیند

سفیر اسبق ایران در لبنان ادامه داد: حال در قبال اقدام اسرائیل علیه ایران اخبار و گزارشات حاکی از یک تناقض است. از طرفی دیروز بیان شد که کابینه رژیم تصمیم بر عدم پاسخ گرفته و مدت کمی پس از آن بیان شد تصمیمات آن جلسه چندان قطعیت ندارد و احتمال برخورد با ایران از سوی صیونیست‌ها وجود دارد. خودِ شخص نتانیاهو برای حفظ بقای قدرتش در اسرائیل چندان از اقدام علیه ایران ناراضی نیست و منفعت خویش را در این می‌بیند که سطح و گستره درگیری با ایران را افزایش دهد. از سوی دیگر قشر رادیکال و تند اسرائیل هم ترجیح می‌دهند که درگیری با ایران افزایش پیدا کند و به نوعی هتک حیثیت به نوعی ترمیم یابد.

آمریکا نمی‌خواهد اسرائیل تنش را افزایش دهد

ادریسی گفت: اما آمریکایی‌ها به عنوان متحد جدی اسرائیل اصلا تمایل به طولانی شدن این درگیری‌ها ندارند و حتی از سوی بایدن هم مطرح شد که به صهیونیست‌ها گفتند تا موضوع را همینجا خاتمه دهند. درکل به شکل قطعی نمی‌توان درمورد اقدام یا عدم اقدام اسرائیل علیه ایران چیزی گفت، اما به نظر می‌رسد در کفه ترازو سنگینی با کفه‌ای است که از ختم ماجرا می‌گوید. البته این احتمال وجود دارد که اسرائیل با حمله به مواضع جبهه مقاومت در منطقه یا پیگیری اقدمات خرابکارانه و تروریستی در ایران بخواهد این ضربه را پوشش دهد.

کد خبر 844642 برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • سفیر اسبق ایران در لبنان: آمریکا تمایلی به افزایش تنش بین ایران و اسرائیل ندارد
  • اقدام علیه ایران زیان جدی برای اسراییل را در پی خواهد داشت
  • سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود
  • دانشجویان مقابل دانشگاه تهران از اقدام سپاه حمایت کردند
  • جمعی از دانشجویان و مردم تهران از اقدام سپاه حمایت کردند
  • آغاز تجمع مردم تهران در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی
  • پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق
  • پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق / شلیک و اصابت ده‌ها فرو
  • در واکنش به تنش ها میان ایران و اسرائیل، سفارت هلند در تهران اعلام تعطیلی کرد
  • افزایش ترافیک دیپلماتیک در آستانه عملیات ویژه در شهرک‌های اشغالی/ آیا «جو بایدن» برای ایران پیام مستقیم فرستاده است؟ / یک منبع آگاه: دیمونا زیر سایه موشک‌ها قرار دارد