Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@10:57:27 GMT

لایپزیش – پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۴۵۲۱

لایپزیش – پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی

پاری سن ژرمن در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان لایپزیش خواهد بود.  اطلاعات بازی لایپزیش و پاری سن ژرمن  تاریخ برگزاری: چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۴۰۰ (۳ نوامبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم ردبول آرنا، لایپزیش تورنمنت: هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ گروه A – فصل ۲۲-۲۰۲۱ داور: آندریاس اکبرگ (سوئد) ترکیب اولیه لایپزیش و پاری سن ژرمن

لایپزیش: گولاچی؛ گواردیول، سیماکان، اوربان؛ موکیله، لایمر، آدامز، آنخلینیو؛ انکونکو، فورسبرگ؛ آندره سیلوا 

پاری سن ژرمن: دوناروما؛ مندس، کیمپمبه، مارکینیوش، حکیمی‌؛ گیه، پریرا، واینالدوم؛ دی ماریا، ام باپه، نیمار 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی

چهره‌های شاخص دنیای تنیس به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز میامی راه پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس از اسپانیا، یانیک سینر از ایتالیا و دانیل مدودف از روسیه به‌عنوان تنیسورهای شماره‌های دو، سه و چهار جهان به مرحله یک چهارم نهایی مسترز میامی آمریکا راه یافتند.

مدودف: امسال باید فرصت‌طلب باشم

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز میامی برای تعیین چهار تنیسور نهایی این رقابت‌ها امشب و فردا شب برگزار می‌شوند.

در نخستین دیدار این مرحله توماس ماچاک (نفر 60 جهان) از جمهوری چک به مصاف یانیک سینر می‌رود، در ادامه نیکلاس هری شیلیایی (نفر 23 جهان) رو در روی دانیل مدودف می‌ایستد و کارلوس آلکاراس با گریگور دیمیتروف بلغاری (نفر 12 جهان) دیدار می‌کند.

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز میامی الکساندر زورف آلمانی (نفر پنجم جهان) برابر فابیان ماروزان از مجارستان (نفر 57 جهان) رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • انگلیس - بلژیک؛ ترکیب رسمی
  • آلمان - هلند؛ ترکیب رسمی
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷