Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات کشتی قم عصر چهارشنبه در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر  نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. رضایی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۲ از سد میخائیل یاخیایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی علیایی یادآور شد: رضایی در این مرحله جانی ختسوریانی از گرجستان را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار فینال مقابل حسرت جعفراف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

امیر عبدی پنجم شد

وی همچنین تصریح کرد: در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳  عبداله توپراک از ترکیه را از  پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۱ مغلوب  سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره رقابت های جهانی نروژ از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدی راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا با نتیجه ۹ بر ۱ دنیس مرتل از چک را مغلوب کرد.

علیایی اضافه کرد: وی در دور بعد نیز با نتیجه ۹ بر صفر مقابل اوتار آبولادزه از گرجستان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۷ مقابل اولوی غنی زاده از آذربایجان مغلوب و پنجم شد.

رییس هیات کشتی قم همچنین تصریح کرد: علیرضا نجاتی فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی ایران نیز شب گذشته در رقابت های پنج وزن اول مدال برنز رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان را از آن خود کرده بود./

برچسب‌ها کشتی فرنگی قم صربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی قم صربستان کشتی فرنگی قم صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران