Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خلیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژها شامل احداث و مرمت خانه محروم، احداث مسکن مددجویی، کمک به احداث مسجد، ساخت سرویس بهداشتی، غسال‌خانه، احداث کانال آب کشاورزی، استخر ذخیره آب کشاورزی و احداث آب بند ذخیره آب کشاورزی است.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از هدررفت آب کشاورزی و استفاده بهینه کشاورزان از آب های سطحی و زیرزمینی، ایجاد اشتغال، افزایش تولید محصولات کشاورزی منطقه اعم از گندم، جو و ذرت همچنین با هدف افزایش سطح زیرکشت اراضی بایر به اجرای سه پروژه محرومیت زدایی طرح آبخیزداری و آبخوانداری اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلماس بیان کرد: در این زمینه کانال آب، استخر ذخیره و آب بند ذخیره آب کشاورزی در منطقه کوهسار سلماس احداث می شود.

خلیلی گفت: این طرح ها قرار است که در هفته بسیج و دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسند.

وی افزود: منابع مالی موردنیاز برای اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و با مشارکت مردم روستا و خیّران تامین شده است.

سلماس از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است که ۸۵ کیلومتر با ارومیه، مرکز استان فاصله دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه سلماس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه سلماس آب کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس