Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کرامت الله کریمی مزیدی معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس گفت: طی چهار عملیات با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان نی ریز،۲۵ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان خرامه، ۱۷ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان داراب و ۹ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان فراشبند پر و مسلوب المنفعه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رصد جرائم حوزه منابع آب استان اعم از حفر یا فعال نمودن چاه‌های غیر مجاز به صورت شبانه روزی توسط گروه‌های گشت و بازرسی آب منطقه‌ای فارس انجام می‌گردد و خاطیان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس از فعالیت بیش از ۱۹ هزار حلقه چاه غیر مجاز در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: مقابله با فعالیت این چاه‌ها به منظور حفاظت از سفره‌های زیرزمینی استان و جلوگیری از برداشت غیرمجاز سالانه میلیون‌ها مترمکعب آب از سفره‌های زیرزمینی بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای فارس انسداد چاه غیرمجاز حلقه چاه غیر مجاز مجاز در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر منابع آب شهرستان جهرم گفت: ماموران گشت و بازرسی منابع آب هنگام گشت زنی، یک دستگاه کمپرسور را بر روی چاه کشاورزی مشاهده کردند.
تقی خانی افزود: فرد خاطی بدون مجوز اقدام به حفاری غیر مجاز کرده بود.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و  پاسگاه انتظامی منطقه، دستگاه توقیف شد.
وی از باغداران و کشاورزان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب اعم از حفاری یا انتقال آب غیر قانونی را به شماره ۰۷۱۵۴۴۴۹۹۰ و ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۵ اطلاع دهند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد