Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال شه‌بخش با از دست دادن شانس حضور در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان، صاحب مدال برنز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود و قرار بود دانیال شه‌بخش در وزن 60- کیلوگرم به مصاف  از ازبکستان برود، اما مصدومیت مانع از حضور نماینده بوکس ایران در این پیکار حساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شه‌بخش به دلیل اینکه در راند سوم مبارزه مقابل بوکسور اهل لیتوانی از ناحیه عصب ابرو و چشم آسیب دید و کوچکترین برخوردی می‌تواند جراحات سختی بر چشم او وارد کند، شانس حضور در مبارزه نیمه‌نهایی را از دست داد.

بدین ترتیب نماینده بوکس ایران مدال ارزشمند برنز را پس از کسب چهار پیروزی بدست آورد‌.

بوکس قهرمانی جهان| قشلاقی چگونه با ناداوری شکست خورد؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بوکس قهرمانی جهان نیمه نهایی شه بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل

ارلینگ هالند دیدار حساس نیمه نهایی با چلسی در جام حذفی را از دست داد.

به گزارش فارس، ارلینگ هالند در بازی امشب نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس مقابل چلسی حضور ندارد.

پپ گواردیولا در خصوص مصدومیت او گفت که «ارلینگ آسیب دیده و نمی‌دانم که در بازی بعدی مقابل برایتون نیز آماده می‌شود یا نه».

منچستر سیتی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای 2 جام حذفی و لیگ برتر تلاش می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بچه غول و ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر! (+عکس) زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسور‌های ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت قزاقستان
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل