Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@05:43:33 GMT

میثاقیان – عنایتی در نبردی حیثیتی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۱۶۶

میثاقیان – عنایتی در نبردی حیثیتی

جمعه عصر در لیگ برتر شاهد نبردی جذاب و جالب بین شاگرد و استادی خواهیم بود که پس از سال‌ها به‌هم می‌رسند.

میثاقیان و عنایتی این بار در قامت سرمربی، تیم‌هایشان را مقابل هم آرایش می‌دهند. ابتدایی‌ترین سؤال در مورد این بازی این است که آیا میثاقیان فوت استادی را به عنایتی یاد داده است یا خیر؟ «پدیده» و «هوادار» شرایط مشابهی از نظر موقعیت در جدول دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم تا اینجا بازنده بلامنازع بوده‌اند. پدیده اسیر بی پولی و پنجره بسته بود و تنها با ۱۳ بازیکن فصل را شروع کرد. یک بازی مقابل حریف حاضر نشد و یک بازی هم در خانه باخت و مساوی داد. این بار البته پنجره باز شده و اگر نامه فیفا اعمال شود، میثاقیان می‌تواند از بازیکنانی چون بیژن، شریفی،ربیع خواه و کمندانی استفاده کند و بار تجربی تیمش را بالا ببرد. در واقع تیم پدیده با نفسی تازه لیگ را ادامه می‌دهد و پیروزی مقابل «هوادار» می‌تواند هواداران مشهدی را خوشحال کند.در سوی مقابل عنایتی که تیمش انتظارات را برآورده نکرده احتمالاً شکست در این بازی آخرین فرصت وی باشد و مالکان«هوادار» دنبال گزینه دیگر بروند.

نبرد پیچیده استقلال

با نبرد فجر و استقلال علاقه‌مندان به فوتبال پس از سال‌ها می‌توانند به استادیوم شیراز نگاهی دوباره بیندازند.فجر تیم تازه وارد لیگ برتر در حال جان گرفتن است و استقلال در شیراز همیشه با مشکلاتی روبه‌رو بوده است. این بار البته در نبود تماشاگران، آبی‌ها این شانس را دارند که روی ریل پیروزی‌های خود باقی بمانند. مجیدی بر خلاف همیشه لیگ را با استقلال در شرایط ۱۰۰درصد پیروزی آغاز کرده و برای ادامه کامیابی‌ها حسابی انگیزه دارد. مسئله مبهم در مورد استقلال این است که «ژستد» می‌تواند در این بازی به میدان برود یا خیر؟به طور حتم حضور این بازیکن که شنیده می‌شود استانداردهای حرفه‌ای خوبی هم دارد می‌تواند استقلال را قوی‌تر از قبل کند. بازی مقابل تیم‌های تازه صعود کرده البته که همیشه سخت است چون آن‌ها انتحاری و با انگیره به میدان می‌آیند.با این حال استقلال یک دلش شیراز است و یک دلش اصفهان . سپاهان از کورس جا می‌ماند؟

دربی نصف جهان

در اصفهان اما دربی داریم. دربی حساس بین سپاهان با آرزوهای بزرگ قهرمانی و ذوب‌آهن با عزمی آهنین برای بازگشت به روزهای خوب گذشته.شاگردان نویدکیا نشان دادند که سزاوار قهرمانی هستند و بازی‌هایشان حسابی تماشاگر پسند است. امروز سپاهان به اندازه دو تیم بازیکن درجه یک دارد. ذوب‌آهن هم ترمیم شده و دیگر آن تیم نحیف سال قبل نیست. امتیازات این دربی برای همه تیم‌های لیگ مهم است. خیلی از تیم‌ها منتظر توقف سپاهان هستند. پرسپولیس، گل گهر و حتی همین پیکان که فردا باید مقابل تراکتور به میدان برود. تراکتور هنوز کار دارد تا موتورش گرم شود و این بهترین فرصت برای پیکان است که بتواند امتیازهای شیرینی از این تیم بگیرد. تیم هایی مثل پیکان امتیازهای اول فصلشان برایشان طلاست.

جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰

هوادار- پدیده مشهد            ۱۶:۰۰

تراکتور- پیکان     ۱۶:۰۰

فجر سپاسی- استقلال          ۱۶:۰۰

ذوب آهن-           سپاهان   ۱۸:۰۰

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدیده مشهد هوادار لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!

مدیر تیم سپاهان تاکید کرد در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی‌ها وارد زمین نخواهند شد

طرفداری | رقابت حساس بین تیم‌های سپاهان و تراکتور، کیفیت دو تیم و اتفاقات فصل گذشته در‌ جریان بازی، این مسابقه را به حساس‌ترین دیدار فصل تبدیل کرده است.

فتاحی مدیر سپاهان ادامه داد:

این حساسیت بازی بیش از هرچیز بر اهمیت نظم و انضباط و مدیریت صحیح مسابقه می‌افزاید و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به خوبی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

متاسفانه فصل گذشته در بازی برگشت دو تیم، اتفاقات عجیبی صورت گرفت که در نوع خود عجیب و تأسف‌برانگیز بود و موضوع قابل توجه آنکه نه در طول بازی و نه پس از آن، هیچ کس برخوردی با این اتفاقات نکرد.

حتی باوجود اینکه در طول مسابقه نیز بارها این موضوع را به ناظر مسابقه متذکر شدیم، هیچ حرکتی را ندیدیم و هیچ برخورد جدی با موضوع نشد. اتفاقات داوری نیز موضوعی بود که آسیب بسیاری به تیم ما در همان دیدار وارد کرد.

همه دیدند که در طول این مسابقه ۹۰ دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود اما هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت؛ سوال من این است دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟!

لازم است این موضوع را متذکر شویم که در صورت تکرار اتفاقات مشابه، در هر دقیقه از مسابقه که باشد، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم و تبعات آن را کسانی قبول کنند که باعث ایجاد چنین شرایطی برای مسابقه شدند.

امیدوار هستم با توجه به اهمیت دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف، از داوران باتجربه در این مسابقه استفاده شود.

از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و بهترین نماینده را بگذارند و ناظر ویژه و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شوند تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.

باتوجه به صحبت‌های آقای تاج، رئیس فدراسیون در خصوص ورود ۲ دستگاه VAR به کشور و نظر به اینکه این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، می‌توان این مسابقه را فرصتی برای استفاده از این دستگاه قلمداد کرد.

انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که ۱۵ فروردین برگزار می‌شود، VAR پرتابل در محل ورزشگاه تبریز مستقر شود و نگرانی تیم‌ها از بابت داوری در این بازی برطرف شود.

با توجه به اینکه چندین داور ایرانی مجوز استفاده از VAR را دریافت کرده‌اند، استفاده از این دستگاه در این بازی، می‌تواند زمینه ارتقای کیفیت مسابقات و‌ افزایش سلامت بازی‌ها را فراهم کند.

متأسفانه طی روزهای گذشته در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسائلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح بوده و در صورت وقوع این اتفاق، انتظار برخورد لحظه‌ای، با این موضوع وجود دارد. تأکید می‌کنم در صورت بی‌توجهی نسبت به این موضوع، تا زمانی که هوای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین نخواهیم رفت.

از سوی دیگر متأسفانه فصل گذشته در مسیر ورزشگاه، تیم ما حدود ۱.۵ ساعت در مسیر بود و تنها ۴۵ دقیقه قبل از شروع بازی، به ورزشگاه رسیدیم که همین مسئله باعث شد با درخواست ما، بازی عقب بیفتد. امیدوارم در بازی پیش‌رو، مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار، مسیر مناسبی باشد و راهکاری در این خصوص اندیشیده شود که مشکلات فصل گذشته تکرار نشود.

امیدوارم برگزارکنندگان مسابقه و مسئولان فدراسیون نگذارند ارتباط خوب تیم‌ها با یکدیگر به خاطر نبود مدیریت صحیح و نظارت ناکافی از بین برود و فضای فوتبال به سمت تنش پیش رود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند