Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:11:29 GMT

حضور پرشور مردم در روز بارانی همدان در تجمع ۱۳ آبان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۴۲۵

حضور پرشور مردم در روز بارانی همدان در تجمع ۱۳ آبان

ایسنا/همدان تجمع مردم استکبار ستیز همدان در گرامیداشت ۱۳ آبان در هوایی بارانی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مردم فهیم همدان در روز ۱۳ آبان با تجمع در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

امسال در حالی‌که بارش رحمت الهی همزمان با مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان باریدن گرفت اما مردم همدان پرشور در این مراسم حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نخستین بار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور نظم‌دهی به مراسم و رعایت فاصله اجتماعی اقدام به تعبیه صندلی در محل برگزاری مراسم کرده بود که با واکنش مثبت شرکت کنندگان در تجمع همراه بود.

در این مراسم، مردم با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

اجرای سرود توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این روز در همدان بود.

در پایان نیز بیانیه‌ای قرائت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش مردم همدان در حمایت از عملیات «وعده صادق»

عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول‌الله (ص)» بامداد امروز، ۲۶ فروردین‌ماه به همت هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، این عملیات در پی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی انجام شد که ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق مورد هدف قرار داد، در این تجاوز رژیم صهیونیستی مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و به شکل قانونی در این کشور حضور داشتند را هدف قرار دهد.

از این رو تجمع خودجوش مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران و وارد آمدن سیلی سخت به صورت پلید صهیونیست، امروز، ساعت ۱۷:۳۰ در میدان حضرت امام (ره) برگزار می‌شود.

مردم همدان همچنین شب گذشته پس از آغاز عملیات پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی، در میدان فلسطین تجمع کرده و با شعار «مرگ بر اسرائیل» از این اقدام شجاعانه حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجمع مردم شهر بایگ در حمایت از حمله اخیر به صهیونیست‌ها
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تجمع مردم همدان و یزد در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل (عکس)
  • اجتماع مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران در میدان امام(ره)
  • تجمع مردم همدان در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • حضور پرشور هواداران بایرلورکوزن در خیابان ژابی آلونسو! / فیلم
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • تجمع خودجوش مردم همدان در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • حمایت همدانی ها از وعده صادق