Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور، به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام (ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه‌ای را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی بسیج مداحان،  ۱۳آبان، برای ملت بزرگ و مبارز ایران، یادآور خاطرات تاریخی تلخ و گزنده‌ای از جنایات، تجاوزات، ایجاد بحران و توطئه‌های گوناگون دولت آمریکا در ایران و کشور‌های مختلف دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ نیز فرزندان خمینی کبیر (ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده اند. در ۱۳ آبان امسال، دانش آموزان و جوانان امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می‌دهند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

توقیف نفتکش دزدان آمریکایی، فرار خفت بار تروریست‌های غربی از افغانستان، توطئه‌های اخیر رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و همچنین شکست‌های پی درپی این غده سرطانی در منطقه چیزی جز حقارت برای غربی‌ها و متحدانش به بار نیاورد.

عملیات غرورآمیز پاسداران انقلاب در چنین روزمبارک، نویدی بزرگ را برای امت اسلامی رقم زد و پیام رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در خصوص افول غربی‌ها و مستکبران را به جهانیان به تعبیر واقعی رساند تا آمریکا و هم پیمانانش بدانند روز ۱۳ آبان از تسخیر لانه جاسوسی تا به امروز یوم اللهی بی بدیل است.

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت عاشورایی ایران اسلامی، آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی بسیج مداحان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی بسیج مداحان استکبار جهانی بسیج مداحان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست