Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مراد امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه امروز دشمن شناسی یک ضرورت است و اگر دشمن را خوب نشناسیم اسیر توطئه ها و بازی‌های آن خواهیم شد، اظهار داشت: دشمن شناسی و بصیرت دانشجویان خط امام باعث شد لانه جاسوسی آمریکا شناسایی و تسخیر شود و در این حرکت انقلابی مدارک بسیار زیادی از توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایان و سبب کوتاهی دست آمریکا از ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه الشتر ادامه داد: پیام یوم الله ۱۳ آبان این است که، روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی ملت غیور ایران اسلامی به پیروی از راه امام عزیز و رهبر معظم انقلاب همیشگی و ماندگار و تغییر ناپذیر است.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: روحیه استکبارستیزی یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی است و یکی از عوامل مهم پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه اخیر، روحیه استکبارستیزی بوده که باید به درستی به نسل جوان منتقل و در جامعه نهادینه گردد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی، برای دست‌یابی به اهداف شوم خود، از زمینه‌ها و راهکارهایی نظیر، ایجاد اختلاف بین مردم کشورهای مستضعف و ترویج فساد و فحشا استفاده می کند، افزود: برنامه آمریکا در قبال ایران این است که می‌خواهد اهرم‌های قدرت را از ایران بگیرد و ابزار اصلی دشمن در این مسیر تحریم است.

امام جمعه الشتر تصریح کرد: در این شرایط وظیفه ما، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها این است که با روشنگری و بصیرت بخشی به آحاد مختلف مردم اهداف و طرح‌های نفوذ جریان استکباری را تشریح و تبیین کرده و در پرتو عمل به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، فتنه‌ها و توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنیم.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها وحدت ملی روز دانش آموز لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی روز دانش آموز لرستان وحدت ملی روز دانش آموز لرستان سلسله توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود