Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی» روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور مسئولان و جمعی از دانش‌آموزان شهرستان در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، افزود: در ۱۳ آبان سه رخداد مهم تبعید امام(ره) به ترکیه ، کشتار دانش‌آموزان توسط دشمنان و تسخیر لانه جاسوسی رقم خورده که هر یک در شکل دادن حرکت انقلابی نقش ویژه‌ای داشته و هویت هر سه رخداد مبارزه با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساوه گفت: ملت بزرگ ما هیچگاه جنایات آمریکا را از دل خود پاک نمی‌کند زیراکه صفحه‌ای از خیانت وجود ندارد مگر اینکه دست آمریکا در آن آشکار باشد و تمام کودتاها و تحریم‌ها علیه ایران با چراغ سبز آمریکا و مزدوران آمریکا انجام شده است.

رحیمی عنوان کرد: امنیت امروز جامعه اسلامی مرهون بهره‌مندی از حوزه دفاعی مقتدر است که غیورانه عمل کرده و همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده است.

وی بیان کرد: اگر امروز در مسایل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اجنبی‌ها اجازه دخالت در کشور را ندارند، نشان از ظهور و بروز غیرت در جامعه دارد و روز گذشته نیز  قهرمانان نیروی دریایی غیورانه سیلی محکمی بر صورت آمریکا زدند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: سپاه، ناجا و سربازان گمنام امام زمان(عج) در مسیر آسایش و ارتقای امنیت عمومی از هیچ تلاشی حتی به قیمت سلب آرامش برای خانواده خود دریغ نکردند و امنیت سیاسی و اجتماعی جامعه را مدیون این غیور مردان هستیم.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار ساوه روز دانش آموز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار ساوه روز دانش آموز روز مبارزه با استکبار ساوه روز دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط سپاه پاسداران تکرار حادثه تاریخی صحرای طبس بود که استکبار جهانی را زمین‌گیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در نشست بصیرتی سپاه و گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز حادثه صحرای طبس و ناکامی آمریکا در حمله مستقیم به جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در حادثه صحرای طبس آنچه که آشکار بود، دست قدرت الهی در زمین‌گیر کردن آمریکا و ایادی استکبار بود که در قالب عملیات پنجه عقاب زمین‌گیر شده و نتوانستند علیه این ملت خیانت و نفاقی را به راه بیندازند.

وی شکست مفتضحانه آمریکا را در این حادثه تلخ و تأسف‌بار یادآور شد و تصریح کرد: مشابه این حادثه بعد از سال‌ها در عملیات وعده صادق مشاهده شد که این بار دلاورمردان سپاهی توانستند قدرت خود را به نمایش گذاشته و زمینه‌ساز شکست گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیسم باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اگر در آن مقطع شن‌ها مأموریت یافتند تا زمینه ذلت و خواری آمریکا را فراهم کنند، این بار نیز اراده ملت ایران در مقابله با صهیونیسم جهانی فضایی بی‌نظیر خلق کرد تا همه مستکبران روزگار از ابهت و عظمت جمهوری اسلامی ایران لذت برده و به این پیروزی با شکوه اذعان کنند.

محمدی اصل افزود: در سال‌های اخیر همواره دشمنان انقلاب اسلامی در برابر عظمت و بزرگی ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و با خفت و خواری شکست خود را پذیرفته‌اند و در عملیات تنبیهی وعده صادق تمام معادلات جهانی به نفع کشورمان رقم خورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید این شکست‌ها و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را فرصتی تاریخی برای نمایش عزت و عظمت ملت ایران در برابر مستکبران بدانیم که نتیجه حرکت آنها جز تحقیر و ناکامی چیز دیگری نخواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت حادثه تاریخی پنجم اردیبهشت ماه سال 59 و ناکامی آمریکا در صحرای طبس اضافه کرد: آمریکا و سایر مستکبران روزگار در این 46 سال در برابر ملت ایران بارها شکست و خفت را پذیرفته‌اند ولی همچنان دست از توطئه بر نمی‌دارند چرا که فهمیده‌اند قدرت ملت ایران، قدرت غیرقابل مهار و شکست‌ناپذیر است.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است