Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:11:02 GMT

ایران قدرت برتر در مذاکرات وین است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۸۷۳

ایران قدرت برتر در مذاکرات وین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در مصلای اردبیل اظهار کرد: یکی از خصیصه‌های جمهوری اسلامی ایران مبارزه با استکبار جهانی در حیات طیبه ۴۲ ساله است که هیچ وقت از این حرکت اصیل و ارزشی خود فاصله نگرفته است.

وی از ۱۳ آبان به عنوان روز تحقیر و استیصال استکبار جهانی یاد کرد و گفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف سعی کردند تا جمهوری اسلامی ایران و حرکت ارزشی آن را متوقف کنند اما آگاهی و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: انقلاب اسلامی مصداق آیه قرآنی است که در آن به رویش جوانه‌ای در سخت‌ترین شرایط اشاره شده و در کمال رشد و بالندگی توانسته ثمره معنوی و ارزشی به همراه داشته باشد که انقلاب اسلامی نیز با رویش ۴۲ سال اخیر توانسته با قدرت و عظمت اهداف ارزشی و الهی خود را به پیش ببرد.

فیاضی انقلاب اسلامی را متصل به انقلاب حضرت مهدی موعود دانست و افزود: رمز پیروزی ملت ایران در گام نخست اراده ملت در مبارزه با استکبار است.

وی در پاسخ به این سوال که تا کی باید با استکبار مبارزه کنیم، خاطر نشان کرد: این مبارزه با اعتقاد و عقیده دینی شکل گرفته و تا زمانی که شیطان و ایادی کفر وجود دارد، چنین مبارزه‌ای ادامه خواهد داشت تا بساط ظلم و تعدی برچیده شود.

فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان چهره ظالم و مظلوم را نمایان کرده و در صحنه اصلی جنگ استکبار با انقلاب اسلامی آنچه که آشکار شده دفاع کشورمان از مظلومان و مستضعفان بوده است.

وی صحنه امروز جنگ را صحنه جنگ دل‌ها و ذهن‌ها توصیف کرد و ادامه داد: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای و جنگ نرم می‌خواهد قلب‌ها و دل‌های ملت ایران را تسخیر کند در حالی که حاکمیت اسلام اجازه چنین شیطنتی را نخواهد داد.

فیاضی تمرکز اصلی جنگ دشمن را در حوزه فشار داخلی و شایعات در فضای مجازی یادآور شد و بیان کرد: الگوی شایسته‌ای را جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان داده تا با تدبیر در جنگ اندیشه‌ها و اراده‌ها نیز بتوانیم پیروز عمل کنیم.

وی قاعده نظام اسلامی را تکیه بر قدرت مردم و هدایت رهبری توصیف کرد و گفت: آمریکا به سه مطلق جهانی اعتقاد راسخ دارد که قدرت برتر دفاعی، قدرت برتر امنیتی و کشور آسیب‌ناپذیری است اما جمهوری اسلامی ایران در این ۴ دهه ثابت کرده که همه این مطلق‌ها شکسته شده و دیگر آمریکا قدرت برتر دفاعی، امنیتی و آسیب‌ناپذیری نیست.

جمهوری اسلامی قدرت مطلق آمریکا را شکسته است

حجت‌الاسلام فیاضی حادثه دیروز دزدی آشکار آمریکا را در برابر نیروی دریایی سپاه و استیصال ناوهای آمریکایی یادآور شد و اظهار کرد: خداوند متعال در آستانه ۱۳ آبان بار دیگر آمریکا را به ذلت و خفت انداخت و حادثه دیروز نشان داد که جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق آمریکا را شکسته و دیگر آنها نمی‌توانند سخن از برتری و کدخدایی بزنند.

وی تصریح کرد: این حادثه درس عبرتی برای آنهایی است که چشم به آمریکا دوختند که خطاب به عربستان، ترکیه و آذربایجان اعلام می‌کنیم که آمریکا توان حفاظت و صیانت از ناوهای خود را ندارد چه برسد به اینکه بخواهد از حیات شما حفاظت و صیانت کند.

فیاضی این حادثه را روحیه‌بخش برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی توصیف کرد و افزود: این حادثه نشان داد که قدرت برتر منطقه‌ای متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و دیگر آمریکایی‌ها نمی‌توانند صدایشان را برای ما بلند کنند.

وی تحقیر قدرت نظامی آمریکا را به دست جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی نیز بداند با تحقیر ارباب خود دیگر ذره‌ای اعتبار برای آنها باقی نمانده است.

فیاضی ضرورت توسعه صادرات نفت ایران را با قدرت‌نمایی منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و اضافه کرد: هنر انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی معرفی اسلام ناب و حمایت از ملت مظلوم کشورهای منطقه است تا به نوعی مردم‌سالاری دینی تحقق پیدا کرده و حرکت‌ها را به نفع مسلمانان تغییر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها شاخ استکبار را شکسته بلکه دندان استکبار را نیز کشیده است و ماهیت کشورهای غربی را افشا کرده تا همه بدانند که دیگر در جهان امروز رابطه ارباب رعیتی بی‌معناست.

کد خبر 5343771

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل نفتکش یوم الله 13 آبان جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ترکیه جنگ نرم مذاکرات وین ویروس کرونا یوم الله 13 آبان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا گرگان آمار کرونا شهرداری قم استانداری سمنان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام سفر استانی پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی یادآور شد قدرت برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند

"محمود عباس زاده مشکینی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص پاسخ کوبنده ایران به  شیطنت رژیم اشغالگر قدس به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: جهوری اسلامی هر اقدامی علیه منافع خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و باید توجه داشت که پاسخ ما می‌تواند اشکال متفاوتی داشته باشد، ولی در نهایت با تدبیر و نکته سنجی صورت خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: کشورهای جهان هرگز نباید این نکته را فراموش کنند که جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی که علیه منافع ملی کشورش باشد را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران و نهضت‌های آزادی بخشی چون محور مقاومت ثابت کردند که تروریسم بین‌المللی جز با قدرت و مولفه‌های منطق قابل مهار نیست و دیدیم که با دفاع مشروعی که ایران از خودش نشان داد، این غده سرطانی در حال فروپاشی است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال و فروپاشی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با دفاع مشروعی که از خود در برابر رژیم کودک‌کش اسرائیل انجام داد، به جهانیان ثابت کرد از حیث قدرت بازدارندگی و نظامی یکی از قدرت‌های برتر جهان و قدرت اول منطقه است. در این بین دیدیم که اسرائیل با خطای استراتژیکی که انجام داد با واکنش پشیمان کننده‌ای روبه رو شد.
 
عباس زاه با یادآوری این واقعیت که اسرائیل یک رژیم نامشروع و ناو جنگی آمریکا در منطقه است، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که جمهوری اسلامی دموکراتیک ترین نظام سیاسی بر مبنای فکر اسلامی را دارد که محصول یک انقلاب مردمی است؛ و در این بین کشورهای اسلامی منطقه باید طرف خود را انتخاب کنند که آیا می‌خواهند طرف ظلم باشند یا حامی مظلوم.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: عربستان هم به عنوان مدعی اسلام‌گرایی و مسلمانی باید تکلیف خودش را با این قضیه روشن کند. زمانی که هیمنه رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی ایران فرو می‌ریزد طبیعتاً هیمنه همه کشورهایی که از این رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند یا به تعبیری تحت تاثیر آن هستند هیمنه آنان هم فروخواهد ریخت.
 
عباس زاده با اشاره به خوشحالی مسلمانان از دفاع مشروع ایران از خود خاطر نشان کرد:  به نظر من استقبال کشورهای عربی مثل سوریه، لبنان، عراق، .... حتی فلسطین از عملیات وعده صادق بسیار به جا بود چرا که تمامی ملت‌های مسلمان، اهل معرفت و مدافعان حق و حقیقت از تنبیه رژیم صهیونیستی که کودک‌کش‌ترین  رژیم این دنیاست قطعا خوشحال خواهند شد چرا که رژیم نامشروع اسرائیل تاکنون نشان داده است برای ادامه اشغال خاک فلسطین و انحراف افکار عمومی از رفتارهای اشغالگرایانه،‌ غیراخلاقی و کشتار و سرکوب مردم فلسطین علاقه شدیدی به ادامه تنش‌های خارجی دارد و به همین سبب است که تمامی قانون‌های موجود در جهان را نقض کرده است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • روایتگری آشکار از قدرت فزاینده ایران
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی