Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان‌رضوی گفت: غلبه و مبارزه با آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار باید نقطه برجسته بزرگداشت روز ۱۳ آبان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، یعقوبعلی نظری در مراسم گرامیداشت 13 آبان در محل سالن شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در همه سرزمین‌ها به‌ویژه ملت‌های مسلمان با تسلط بر مردم، ثروت‌های کشورها را با گماردن حاکمان وابسته به یغما می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نه تنها ثروت‌های مادی بلکه ثروت‌های معنوی کشورها نیز از شر غارتگری‌های آمریکای جنایتکار در امان نبوده است.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نهضت انقلاب اسلامی را در این کشور با هدف مبارزه با استکبار جهانی علی‌الخصوص آمریکا با تکیه بر توان مردمی بنا نهاد.

نظری گفت: رژیم طاغوت شاهنشاهی با این تفکر که میان امام خمینی(ره) و ملت فاصله بیفتد، امام(ره) را در چنین روز به ترکیه تبعید کردند اما همه ما دیدیم که رابطه میان امام و امت اسلامی، معنوی بود و نهضت انقلاب اسلامی ایران در سال 57 شکل گرفت.

پایان سفر استاندار خراسان رضوی به افغانستان؛ توافق برای ایجاد تسهیلات در زمینه‌های مختلف اقتصادیاستاندار خراسان رضوی: دستگاه‌های متولی از التهاب بازار جلوگیری کننداستاندار خراسان رضوی: پذیرش مسئولیت در سختی‌ها مایه افتخار است/ با عنایت امام‌رضا(ع) مشکلات را حل خواهیم کرد

‌استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، کماکان شاهد فعالیت‌های خبیثانه آمریکایی‌ها در کشورمان بودیم، گفت: دانشجویان انقلابی در چنین روزی در سال 1358، به فعالیت‌های مستکبرانه آمریکایی‌ها با تسخیر لانه جاسوسی‌شان پایان دادند و امام راحل نیز آن حرکت ارزشمند را انقلاب دوم نامیدند.

نظری 13 آبان را روز استکبار‌ستیزی نامید و گفت: غلبه و مبارزه با آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار باید نقطه برجسته بزرگداشت روز 13 آبان باشد.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی آمریکای جنایتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد

علیمردان خزاعی گفت: وظیفه ما اطلاع‌رسانی بود و کشاورزان نیز از نظر‌های ترویجی کارشناسان این اداره به موقع استفاده کرده و وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: هفته گذشته و همزمان با سرتاسر استان خراسان رضوی نیز، اجرای رزمایش مبارزه با آفت سن غلات و رژه خودرویی با کمک دیگر دستگاه‌های مرتبط نظیر دامپزشکی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، سپاه و بسیج سازندگی، کارشناسان طرح همگام با کشاورز، پلیس راهور و نیروی انتظامی در مزارع این شهرستان برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوار گفت: در این عملیات، مبارزه شیمیایی در مزرعه آلوده به آفت سن غلات در سطح ۱۲ هکتار انجام شد.

خزاعی، سن غلات را یکی از مخرب‌ترین آفات شناخته شده دانست و افزود: اگر به موقع با این آفات مبارزه نشود، خسارات جبران ناپذیری برای مزارع خواهد داشت و از اوایل فصل بهار و با افزایش دما در مزارع، شروع به طغیان می‌کند.

وی با بیان این که غلاتی، چون گندم و جو از جمله محصولات راهبردی محسوب می‌شود و باید به بهترین نحو کاشت و برداشت شود ادامه داد: به طور قطع، کنترل سن غلات در مرحله مادری به ویژه با استفاده از سموم "میکروکپسول"، به دلیل ماندگاری زیاد در مزرعه بسیار راحت‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو