Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:10:32 GMT

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۹۹۲

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در اردبیل برگزار شد

به گزارش ایرنا، این آئین روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز با حضور گسترده آحاد مردم، دانشجویان، دانش‌آموزان و مسئولان نظامی و انتظامی و با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مصلی نماز جمعه اردبیل برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن محکوم کردن استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافقین کفار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ بر ضد ولایت فقیه ، خونی که در رگ ماست - هدیه به رهبر ماست ، ای رهبر آزاده - آماده ایم آماده و هیات من الذله از جمله دیگر شعار شرکت کنندگان در این مراسم بود.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل در این آئین گفت: ۱۳ آبان ماه مهمترین و بزرگترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی است و برای همین نماد و سنبل غیرت و از خود گذشتگی مردم ایران و روز مبارزه با استکبار نامیده شده است.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی افزود: مبارزه با استکبار و استبداد رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و تاریخ ثابت کرده ملتی که در برابر دشمنان و استکبار و استبداد ایستادگی و مقاومت کند، همیشه پیروز و سربلند خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران امروز در جهان الگو شده است، اظهار کرد: اسلام بدون تشکیل حاکمیت نمی تواند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و کشور اسلامی هم برای اثر گذاری نیازمند مولفه قدرت دفاعی است.

او با اشاره به اینکه امروز جنگ تدبیر و اندیشه است، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی همیشه و در همه حال با انواع ترفند و فریب به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما با حضور مردم در صحنه های مختلف بدون شک بدخواهان کشورمان شکست خواهند خورد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام پس از مایوس شدن در جنگ فیزیکی با نظام اسلامی با استفاده از قدرت و ابزار رسانه ای تلاش می کنند با تصرف دل و ذهن مردم ایران به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام فیاضی با تقدیر از نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: نیروهای مسلح ولایی و جان برکف کشورمان همیشه و در همه حال هیمنه استکبار را شکسته و نمونه بارز آن دزدی نفتکش ایران توسط آمریکایی ها بود که از رزمندگان و جوانان دلاور کشورمان شکست خوردند.

قرائت بیانیه تشکل های دانش آموزی و دانشجویی و قطعنامه از دیگر برنامه های این مراسم است.

تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ در محدوده دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ از جمله رخدادهای مهم ۱۳ آبان است.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز استان اردبیل روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود

مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسمی برای بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مجمع روحانیون مبارز آمده است:

«چهل روز از رحلت عالم وارسته و استاد فرزانه، عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز مرحوم آیت الله حاج سید محمد موسوی بجنوردی میگذرد و جامعه علمی و انقلابی کشور یکی از ذخایر ارزشمند خود را که میراث دار بیت فقاهت و سیادت مرحوم آیت الله العظمی سید حسن بجنوردی و از نوادگان مرجع بزرگ جهان تشیع آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی بود را از دست داد. او از زمره یاران، همراهان و شاگردان برجسته حضرت امام خمینی و از خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی و مردم بود.

گرچه جبران ضایعه فقدان آن روحانی عالیقدر میسر نیست اما آثار علمی و پژوهشی فراوان  به یادگار مانده و جمع پر شمار شاگردان فاضل و تربیت یافته ایشان در محیط حوزه و دانشگاه ادامه حیات علمی و معنوی آن استاد نامور را میسر میسازد و همچنان نام و یاد و میراث گرانسنگش گرما بخش محافل علمی و فرهنگی خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز یکبار دیگر این مصیبت بزرگ را به خاندان سرافراز بجنوردی و بیت رفیع حضرت امام خمینی خصوصا داماد گرانقدرشان آیت‌الله سیدحسن خمینی تسلیت می‌گوید و علو درجات و حشر با حضرت امیر المومنین علیه السلام را برای آن فقید سعید از خداوند مسئلت دارد و از محضر روحانیون و اساتید معظم و دوستان و شاگردان محترم آن استاد عالیقدر دعوت میشود تا در مراسم بزرگداشتی که از سوی برادر ارجمندشان جناب آقای دکتر سید کاظم بجنوردی برگزار میگردد شرکت فرمایند.

زمان: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان ساعت ۱۶:۳۰ به صرف افطار

مکان: نیاوران- کاشانک نرسیده سه راه آجودانیه شماره  ۲۱۰- مرکز  دائره‌المعارف  بزرگ اسلامی تالار رسول اکرم (ص)»

آیت‌الله محمد موسوی بجنوردی از فقهای حوزه علمیه و عضو شورای عالی قضایی در دهه اول انقلاب، پنجم اسفند ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۷۶ سالگی درگذشت.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد