Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیر دو کیلومتری آب‌پخش- کلل بخشی از کریدور جنوب کشور است که طی سال‌های اخیر حوادث مرگبار متعددی را به خود دیده است و می‌طلبد که این مسیر دو کیلومتری هرچه سریع‌تر ساماندهی شود. جنوب نیوز:  یکی از بخش‌های کریدور جنوب که استان‌های جنوبی را به هم متصل می‌کند، مسیر برازجان - آب‌پخش است که بخشی از این مسیر هنوز تبدیل به اتوبان چهار بانده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر دو کیلومتری آب‌پخش- کلل بخشی از این مسیر مهم و پرتردد است که طی سال‌های اخیر حوادث مرگبار متعددی را به خود دیده است و می‌طلبد که این مسیر دو کیلومتری هرچه سریع‌تر چهاربانده شود.

علی‌رغم وعده‌های مسئولان برای تبدیل این مسیر به محور چهار بانده، اما هنوز این وعده‌ها محقق نشده است و هر از چندگاهی شاهد حادثه‌ای مرگبار در این مسیر هستیم.

تکرار حوادث مرگبار

مسیر آب‌پخش کلل طی سال‌های گذشته جان تعداد زیادی از شهروندان آب‌پخشی و شهرها و روستاهای هم‌جوار را گرفته است و همواره شاهد تکرار این حوادث مرگبار هستیم.

روز چهارشنبه نیز یک حادثه مرگبار باعث فوت چهار نفر از شهروندان آب‌پخشی شد که همه مردم این شهر را داغ‌تر کرد و بار دیگر خاطرات تلخ گذشته را یادآور شد.

به گفته رئیس پلیس راه استان بوشهر، سانحه رانندگی برخورد شدید یک دستگاه خودرو زانتیا با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در ورودی شهر آب‌پخش پنج کشته و مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ صادق مزارعی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: ظهر چهارشنبه گزارش یک مورد تصادف بین خودرو زانتیا و پژو در محور برازجان آب‌پخش به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دشتستان اعلام شد.

حمیدرضا شبانکاره فرد افزود: با توجه به تعداد بالای مصدومین اعلام شده سه دستگاه آمبولانس شامل اورژانس ۱۱۵ آب‌پخش و شبانکاره و آمبولانس درمانگاه آب‌پخش به صحنه حادثه اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه به علت شدت جراحات این حادثه چهار نفر فوت و یک نفر مصدوم شدند.

لزوم تعریض مسیر آب‌پخش - کلل

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد حوادث متعدد ترافیکی در مسیر آب‌پخش تا پل کلل بوده‌ایم که داغ بزرگی را بر دل خانواده‌ها و اهالی این شهر گذاشته است.

غلامرضا وفایی اضافه کرد: این حوادث جان تعداد زیادی از اهالی شهر را گرفته و تعداد زیادی را نیز مصدوم و یا نقص عضو کرده و نیاز است که فکری اساسی برای بهبود این مسیر صورت گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات ما در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، ساماندهی این مسیر بود که با وزیر راه و شهرسازی مطرح و خواستار چاره‌اندیشی برای این موضوع شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش بر تعریض و ساماندهی محور پل کلل تا شهدای گمنام شهر آب‌پخش تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود با ساماندهی این مسیر شاهد کاهش حوادث این مسیر باشیم.

وی ورودی شهر آب‌پخش را یکی از زیباترین مناظر استان خواند و بیان کرد: ساماندهی این مسیر در توسعه و گسترش گردشگری نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

مردم شهر آب‌پخش سال‌ها است که چشم‌انتظار ساماندهی این مسیر هستند و انتظار می‌رود مسئولان استان و کشور یک‌بار برای همیشه این مسیر را ساماندهی کنند.

بی شک هزینه چهار باند شدن این مسیر خیلی کمتر از هزینه مرگ اهالی آب‌پخش و دیگر رهگذرانی است که از این مسیر عبور می‌کنند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: ساماندهی این مسیر مسیر دو کیلومتری حوادث مرگبار مسیر آب پخش شهر آب پخش طی سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

 

 

 

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.» در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.   ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.   وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.       منبع : ایرنا ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه انفجار یک خودرو در نتانیا - اسرائیل (فیلم) لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی (فیلم) لحظه هولناک انفجار یک آپارتمان در گرمسار (فیلم)

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • سقوط جرثقیل مرگبار شد
  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با حوادث اصفهان
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان