Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: امیدواریم نسل جوان امروز شعارهای استکبار ستیزی را حفظ و ادامه دهد.

محمدرضا جانثاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: روز ۱۳ آبان نقطه عطف انقلاب اسلامی است؛ زیرا حرکت انقلاب اسلامی در روز ۱۳ آبان عینیت بخشیده شد.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است که در این روز محقق شد، از سال ۵۸ تا امروز همواره این هدف مهم دنبال می‌شود و مردم ایران نیز هنوز همان شعارها را سر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: امیدواریم نسل جوان امروز شعارهای استکبار ستیزی را حفظ و ادامه دهد.

کد خبر 533208

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون سیاسی استاندار اصفهان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استکبار ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» یکی از عملیات‌های موفق سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی بود و هیمنه پوشالی که اسرائیل جنایتکار و استکبار جهانی برای خود ساخته بودند را درهم شکست.

وی همچنین به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) شجره طیبه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران از ابتدای فعالیت خود که در ایام دفاع مقدس بود تا امروز در همه زمینه‌ها در کنار مردم بوده که این امری پسندیده و قابل تجلیل است.

وی ادامه داد: بعد از عملیات «وعده صادق» بارها در سطوح مختلف توسط مقامات ایرانی اعلام شده که در صورت ماجراجویی رژیم خبیث صهیونیستی جمهوری اسلامی پاسخی سخت، قاطع و پشیمان کننده به این رژیم خواهد داد.

کد خبر 6082524

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است