Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: دستاوردها و جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی پاسخ کوبنده به مدعیان ناکارآمدی نظام است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسینم از اراک، آیت‌الله رضا رمضانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبارستیزی با اشاره به مناسبت‌ 13 آبان اظهار داشت: اقدامات فاخری در استان مرکزی از جمله مصلی بیت‌اامقدس اراک انجام شده که نسبت به برخی استان‌ها از امتیازات ویژه‌ای برخوردار است به طوری که ساخت بیمارستان برای ارائه خدمات اجتماعی و مجتمع خاتم ‌الانبیا(ص) که بازدیدی از آنها انجام شد از اقدامات ارزشمند و فاخر استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 1332 دانشجویان نسبت به مداخله آمریکا معترض شدند و در سال 1343 امام(ره) به ترکیه تبعید شدند و در 1357 تعدادی از دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی معترض بودند که تعدادی به شهادت رسیدند و در سال 1358 لانه جاسوسی تسخیر شد که این مناسبت‌ها نقطه مشترکی دارد و آن حضور استکبار در جریان‌سازی جامعه بشری است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: استکبار مدعی است که می‌تواند جهان را مدیریت کند و اصطلاحاتی از جمله موضوع دهکده جهانی، جهانی‌شدن و جهانی‌سازی مطرح می‌کند و معتقد هستند که هیچ‌گاه انقلاب دینی اتفاق نمی‌افتد که به عنوان یک نظریه مطرح شد، مسیر سکولار یا لاییک است و حضور اجتماعی ‌سیاسی ندارد همچنین تاکید می‌کردند که مدیریت جریان استکبار در این مسیر است و اجازه نمی‌دهند در دنیا این اتفاق بیفتد.

انقلاب اسلامی ایران، استکبار و همراهانش را به چالش و زوال کشاند

رمضانی تصریح کرد: امام(ره) معتقد بودند امروزه می‌توانیم در عصر مدرنیته انقلاب با شاخصه‌ها و مولفه‌های دینی به وجود آوریم که موضوع بسیار مهمی است یعنی با همه پیشرفت‌هایی که امروز با آن مواجه بودیم این قدرت و توان برای مسلمانان وجود دارد تا بتوانند این اتفاق بزرگ را رقم بزنند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از ادعاهای امام(ره) این بود که اسلام برای حکومت برنامه دارد و نهایت جهان به حکومت عدالت‌گستر منتهی می‌شود بنابراین جامعه بشری ابعاد مختلف در رشد علمی، اخلاقی، معنوی، عقلانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارد.

پیشرفت‌های جمهوری اسلامی تمام دسیسه دشمن را نقش برآب کرد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: این تفکر که انقلاب و پرچمی نباید به اهتزار درآید و هرآنچه وجود دارد پرچم طاغوتی است نشان می‌دهد فهم درستی از حکومت مهدوی ندارند و روایات جعلی در این زمینه وجود دارد به طوری که با ظهور حضرت ولیعصر(عج) 2 سوم مردم جهان کشته می‌شوند در حالیکه برای وقوع انقلاب جهانی و بهره‌مندی جامعه جهانی از عدالت باید مقدمات و بستر فراهم شود و بدون زمینه‌سازی و مقدمه این امر محقق نمی‌شود.

رمضانی بیان کرد: برای اینکه مسلمانان به عزت و استقلال برسند و مردم در سرنوشت خود حضور داشته باشند وعقلانیت، معنویت و امنیت جامع حاکم باشد وعقول بشری رشد پیدا کند باید زمینه آن فراهم شود و بدون فراهم کردن زمینه این امر غیرقابل تحقق است.

وی ادامه داد: تلاش کردند تا به این انقلاب به لحاظ تئوری و عملی آسیب وارد شود و دوره مشروعیت و کارآمدی افراد بسیاری مقاله ارائه دادند که نظام ناکارآمد است و معتقد بودند که ناکارآمدی به این جهت است که دین برنامه حکومت ندارد که همه پاسخ‌ها داده شد به طوریکه در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیاری حاصل شد و دستاوردها و جایگاه مهم در عرصه بین‌الملل داریم.

امام‌جمعه شیراز: آیت‌الله حسن‌زاده آملی مدافع حریم ولایت و جمهوری اسلامی بودآیت‌الله خاتمی: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه به بن‌بست نخواهد رسید/ بازی با دم شیر برای برخی کشورهای همسایه عاقبت خوبی ندارد‌

درحال بروزرسانی...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع جهانی اهل بیت ع جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸؛ یادآور تدبیر حکیمانه بنیان گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشان (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران است که در تمامی لحظات به ویژه در دوران‌های حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته‌اند، یار و همراه مردم بوده است.

وی گفت: شرایط کنونی کشور نیز سپاه پاسداران، این نهاد مقدس از هیچ حمایت و کمکی دریغ نکرده و بی وقفه در حال کمک و خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف به ملت ایران است.

امام جمعه گناوه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با آمادگی رزمی، معنویت، بصیرت انقلابی، اخلاق و اقدام به‌موقع و به هنگام در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانست رضایت امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را جلب کند و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و با همه نهادها و ارگان‌ها منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی شده است که نمونه بارز آن تعامل مثال‌زدنی با ارتش جمهوری اسلامی در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق شد.

حجت الاسلام رکنی حسینی ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز، بیان کرد: امید است در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات صاحب‌الزمان (عج) و نایب ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق رسالت‌های خویش موفق و پیروز باشد.

کد خبر 6084003

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است