Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامحسین تسخیری روز پنجشنبه در اجتماع ضد استکباری زنجانی ها در پیاده راه سبزه میدان این شهر با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز بسیار مبارک و تاریخی برای ملت ایران است، افزود: امروز روز استکبار ستیزی و پیروزی جریان توحیدی بر جریان غربگرا است.

وی با اشاره به اینکه در روز ۱۳ آبان سال ۵۷  سه رویداد تاریخی شهادت دانش آموزان، تبعید امام راحل از ایران به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی ثبت شده است،  اضافه کرد: در این روز ملت هوشیار ایران اسلامی سفارت آمریکا را به عنوان لانه و مرکز جاسوسی اعلام کردند و امریکاییان رااز مملکت بیرون راندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقابل ۲ جریان توحیدی، غربی و غربگرایی است، ادامه داد: خداوند در قرآن کریم به موضوع  دشمن شناسی اشاره کرده که در بخش بزرگی در این کتاب نورانی به این موضوع پرداخته شده است.

وی اظهار داشت: خداند متعال در قرآن کریم ۶ دشمن کفار، مشرکین، مرجفین، منافقین، شیطان و نفس برای انسان های مومن تعریف کرده  است که هر کدام از آنهاها برای نابودی یک مومن کافی  است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه در زمان حاضر یکی از جنگ های مهم علیه ملت ایران از طریق مرجفین انجام می گیرد، گفت: بر این اساس رسانه ها و عوامل تبلیغی دشمن با لجن پراکنی ها  و اراجیف گویی ها به جان ملت های مسلمان و مومن افتاده اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه، ادامه داد: رهبری فرمودند که بیش از دشمن شناسی، شناخت طرح و برنامه دشمن اهمیت دارد، ممکن است بسیاری دشمن را بشناسند اما طرح و برنامه آنان را ندانند و درواقع از خدعه آن آگاهی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته رهبری به لزوم مراقبت از حیله های دشمن و آگاهی نسبت به آنها تاکید ویژه ای داشتند، گفت: ایشان گفتند فرقی بین اوباما و ترامپ نیست، چرا که برنامه ها تغییر پیدا می کند و بیش از شناخت دشمن، برنامه آنان اهمیت زیادی دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه مهمترین شاخصه دشمنان از منظر قرآن کریم، را ذلت و خواری آنها بیان کرد و گفت: مشکل اصلی کفار مساله دین و موضوعیت اسلام ناب، اصیل و انقلابی است امروز شاهد انواع اسلام های دست ساخته تفکر آمریکایی ها، انگلیس و مستکبران عالم است.

وی بیان کرد:  اسلام رحمانی که برخی ها به دنبال  آن در کشورمان هستند و بعضا از حلقوم کسانی این صداها بیرون می آید که دارای انگلیسی هستنند که هوشیاری در این خصوص ضروری است، چر که  در لباس مقدس دین قرار می گیرند اما به دنبال اسلام رحمانی هستند تا آمریکا و انگلیس بر آنان دیکته کنند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه رهبری فرمودند موضوع  ما با استکبار جهانی، موضوع هسته ای  و موشکی نیست، گفت: موضوع اصلی کفار با انقلاب، اسلامی، موضوع اسلام  است  و در این  راستا تمامی برنامه های  تبلیغاتی دشمن  به سمت اسلام  هراسی می رود.

وی با بیان اینکه  تفکر انقلاب اسلامی در جهان در حال انتشار است، اضافه کرد: آمریکایی ها با فکر تسلط بر منطقه می خواهند، کشورمان را در تنگنای اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی و جنگ همه جانبه، قراردهند و ایران اسلامی ر اخسته کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه دشمن همواره ایران اسلامی را تهدید می کند که همه گزینه ها روی میز قراردارد، گفت: دشمن با اجرای توطئه های و برنامه های مختلف در صدد هدف قرار دادن عقبه انقلاب اسلامی است و می خواهد ایران را تحقیر و ضعیف کند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمنان می دانند که همه برنامه های آنان علیه کشورمان هیچ اثری ندارد، گفت: چراکه این تقابل بین ۲ جریان توحیدی و کفر است، خداوند وعده داده که جریان توحیدی پیروز میدان است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه  با اشاره به اینکه ملت ایران از عربده های دشمن، هیچ هراسی ندارد، گفت: دشمن می داند یک ضربه بر ما وارد کند، ۱۰ ضربه بر او وارد خواهد شد، او با ملت شجاع ایران روبه روست چرا که ایران مهد استقامت است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قدرت ضربه زدن به یک را مگس ندارند، اضافه کرد: دیدید روز گذشته اقتدار  ایران اسلامی در دزدی کشتی های نفتکش ایرانی از سوی آمریکا، نشان داده شد و با ذلت برگشتند.

حجت الاسلام تسخیری  با بیان اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس، آمریکایی ها مدعی هستند که بر کشور سیطره پیدا می کنند، گفت: اگر  جسارتی به خاک ملت ایران داشته باشند، چیزی به نام تل آویو اسرائیل وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به  اینکه امریکایی ها بدانند پاسخ ملت ایران، پاسخ کوبنده و آنها را ذلیل خواهد کرد، اظهار داشت: آمریکایی ها با استقرار در منطقه با توجه به امکانات فراوان  چقدر ذلیلانه از افغانستان خارج شدند  و همین مساله  نیز در عراق هم رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام تسخیری خاطرنشان کرد:آمریکایی ها بدترین  وضعیت خود را سپری می کنند، و امروز قوای سه گانه کشور انقلابی هستند و انتظار مردم بر این است که آنان  انقلابی عمل کنند و مردم پشتیبان آنها بوده، همواره در صحنه بوده و هستند.

وی، گفت: اقتصاد ما باید به اقتصاد درون زا گره بخورد، آمریکا دشمن سرسخت ایران اسلامی است و ایران با همه دنیا  در اتباط است و نباید معیشت مردم به تفاهم نامه ها  گره بخورد.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار ایالات متحده آمریکا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار ایالات متحده آمریکا زنجان روز مبارزه با استکبار ایالات متحده آمریکا زنجان حجت الاسلام تسخیری جریان توحیدی ایران اسلامی آمریکایی ها ملت ایران برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است