Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج بیت اللهی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تجمع ۱۳ آبان در ساحل بندرعباس افزود: نامگذاری این روز به نام  دانش آموز، افتخاری است که جامعه آموزش و پرورش کشور باید در پاسداشت آن و آرمان‌های حاصله نهایت هوشیاری و بصیرت را داشته باشند.

وی بیان داشت: اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با گرامیداشت این رخداد مهم، یاد رشادت‌های همه دانش آموزانی که در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب در صحنه دفاع از کیان این مرز و بوم نقش آفرین بوده اند و بسیاری نیز به خیل عظیم شهادت نائل شدند را گرامی می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: نوجوانان و جوانانی که با آگاهی و شعور اسلامی و انقلابی و با اراده استوار و پرچم آزادی‌خواهی و استقلال‌ طلبی در دست، جان خود را فدا کردند تا اسلام و ایران همواره سرفراز بماند.

بیت اللهی یادآورشد: یوم‌ الله ۱۳ آبان همچنین در تاریخ باشکوه ایران اسلامی یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش ‌آموزان مظلوم در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۸ توسط  دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.

وی گفت: بدون تردید این رویدادها که هر کدام به نوبه خود از تاثیرگذارترین حوادث تاریخ معاصر ایران است، گواه محکمی بر عزت و اقتدار ملت شریف ایران اسلامی به رهبری امام راحل در مبارزه با استکبار جهانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان باگرامیداشت روز دانش آموز اظهارامیدواری کرد: که امواج توفنده بیداری اسلامی و حرکت های استکبار ستیزی در تمام نقاط دنیا هیمنه شیطان مستکبر را فرو ریزد و خیال خام آنان را در نهضت بیداری ملت ها پریشان سازد.

برچسب‌ها روز دانش آموز اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دانش آموز اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان روز دانش آموز اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان بندرعباس آموزش و پرورش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود