Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا درباره واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال، گفت: واکسیناسیون این سنین فعلاً منتفی است، زیرا در این باره هنوز به جمع‌بندی علمی نرسیده‌ایم.

به گزارش ایمنا، ولی اسماعیلی با بیان این مطلب به بازگشایی مدارس اشاره و اظهار کرد: تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ نشده است، اما اگر وارد موج ششم شویم، تصمیم در خصوص بازگشایی مدارس تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز آغاز موج ششم کرونا را به طور رسمی اعلام نکرده است؛ بنابراین زمان بازگشایی مدارس که از نیمه آبان به بعد اعلام شده به قوت خود باقی است.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: ما هر هفته در ستاد ملی مقابله با کرونا جلسه داریم و وضعیت همه استان‌ها بررسی می‌شود و اگر مشخص شود که وارد موج ششم شده‌ایم، تصمیمات در خصوص بازگشایی مدارس تغییر خواهد کرد، زیرا ما در ستاد، به دنبال این هستیم که تصمیمات فوری برای سلامتی و معیشت مردم بگیریم.

اسماعیلی در خصوص واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال نیز گفت: واکسیناسیون این سنین اکنون منتفی است، زیرا در این خصوص هنوز به جمع بندی علمی نرسیده‌ایم، اما تزریق دُز سوم کرونا، همزمان با واکسیناسیون کادر درمان آغاز شده است و بعد از کادر درمان، همانند قبل به ترتیب از گروه‌های پر خطر آغاز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

کد خبر 533215

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عضو ستاد ملی مقابله با کرونا واکسیناسیون زیر 12 سال پیک ششم کرونا پیک ششم کرونا در پاییز کرونا و پیک ششم هشدار پیک ششم بیم پیک ششم کرونا در کشور بازگشایی مدارس و کرونا بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس در آبانماه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم در جلسه امروز موضوع‌های مربوط به انتخاب معلمان و مدارس نمونه در سطح خوزستان مطرح شد؛ این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و استادان استان قدردانی کنیم.

وی افزود: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص جهش تحصیلی در سطح مدارس خوزستان بود. در این زمینه با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقیمانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند تا معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تأثیرگذار است.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد، نرم‌افزار شاد بود. با توجه به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید چنین ابزارهایی می‌تواند در رفع اشکال دروس مختلف برای دانش‌آموزان و در نهایت در رقابت آزمون سراسری کمک شایانی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در خصوص حوزه ساخت و ساز مراکز آموزشی در سطح خوزستان گزارشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ارائه شد که امیدوارکننده بود. امیدواریم سازمان برنامه و بودجه، دستگاه‌های متولی و خیران مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص کمبودهایی که در برخی مدارس استثنایی وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد که برای رفع این موارد پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 6085845

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا