Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۱۰۶ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی این استان، به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مورد عفو رهبری و تخفیف مجازات قرار گرفتند. خبرگزاری میزان - یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس پیشنهاد ریاست قوه قضاییه با عفو و تخفیف مجازات سه هزار و ۴۵۸ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ۱۰۶ محکوم شامل عفو و تخفیف مجازات شده اند، اظهارداشت: از این تعداد ۶۶ نفر با استفاده از عفو رهبری آزاد شده اند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: همچنین در راستای عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ۴۰ نفر از محکومان استان کرمان نیز مشمول تقلیل مجازات شده اند.
موحد، با اشاره به این مطلب که از مجموع محکومان مشمول عفو رهبری در کرمان، ۱۱ نفر زن بوده اند، تصریح کرد: مددجویان مشمول عفو رهبری مربوط به زندان‌های کرمان، جیرفت، زرند، رفسنجان، بم، کهنوج، شهربابک و بافت بوده اند.   بیشتر بخوانید: عفو و تخفیف ۸۶۸ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی با موافقت رهبر انقلاب   انتهای پیام/ برچسب ها: عفو رهبری آزادی زندانیان دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عفو رهبری آزادی زندانیان دستگاه قضایی کرمان نفر از محکومان استان کرمان عفو رهبری عفو رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست دفتر رهبری در واکنش به حمله علیه اسرائیل

درحالی که خبرها حاکی از آغاز حملات ایران به مواضع اسرائیل است، حساب توییتری منتسب به دفتر رهبر انقلاب همزمان با آغاز حملات به اسرائیل، فیلمی از بیانات مقام معظم رهبری را منتشر کرد و نوشت: رژیم خبیث تنبیه خواهد شد.

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر، با اشاره به حمله رژیم ددمنش به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کردند: «در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • عکسی معنادار از فرماندهان بلندپایه نظامی در کنار موشک های ایرانی /جزئیات نامه پدر موشکی ایران به رهبری
  • پست دفتر رهبری در واکنش به حمله علیه اسرائیل
  • رهبر انقلاب چراغ سبز برخورد با اسرائیل را داده است | تنبیه ایران صهیونیست‌ها را پشیمان خواهد کرد
  • موافقت رهبر انقلاب با آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری