Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@10:21:04 GMT

رودر رو، صریح و بی پرده با مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۲۵۳

خبرگزاری آریا - اداره آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز، اقدام به برگزاری تریبون آزاد دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش این منطقه در مدرسه متوسطه دوره اول شهید دانشفر کرد.
به گزارش شهر به نقل از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9، پس از اطلاع رسانی در خصوص برگزاری برنامه تریبون آزاد دانش آموزی در سطح مدارس منطقه، تعداد زیادی از دانش آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی تا دبیرستان انتقادات، پیشنهادات و ایده‌های خود را با موضوعات لزوم آموزش حقوق شهروندی، مهارت‌های زندگی و پرورش دانش آموزان و نقد و بررسی ساختارهای آموزش و پرورش به صورت مکتوب به اداره‌ آموزش‌های شهروندی ارسال که 14 نفر ازنویسندگان آثار برگزیده به این تریبون دعوت شده و انتقادات و ایده‌های خود را بصورت روردرو با ریاست آموزش و پرورش منطقه مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازگشایی مدارس و استمرار آموزش به صورت حضوری با توجه به واکسینه شدن اکثریت دانش آموزان، آموزش قوانین ترافیکی و شهری در مدارس، تسهیل شرایط بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی، فراهم کردن زمینه دیدار با بزرگان علمی و ادبی، افزایش تعداد اردوهای دانش آموزی، تقویت فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در میان دانش آموزان و تسهیل شرایط استفاده از کتابخانه‌های آموزش و پرورش، کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های مربوط به دانشگاه ها و تلاش برای ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در محیط مدارس، از جمله مهمترین درخواست‌های دانش آموزان منطقه 9 بود.
در ادامه این دیدار، محسنی نسب مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن تبریک روز دانش آموز به تمامی دانش آموزان و آرزوی ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ضمن پاسخ به تعدادی از سوالات دانش آموزان، گفت: امروز بر خود می بالم که آموزش و پرروش توانسته است دانش آموزانی را تربیت کند که آزادانه صحبت های خود را در این گونه مجالس ابراز می کنند و از این بابت از مدیران محترم و معلمان مدارس، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری و اولیای گرامی نیز که زمینه بالندگی و درخشش فرزندانشان را فراهم کرده‌اند، کمال تشکر را دارم.
محسنی نسب ادامه داد: نظرات دانش‌آموزان بسیار نظرات سازنده و مثمر ثمری بود که بنده با جان و دل پذیرا خواهم بود و با تمام توان پیگیر انجام آن‌ها در سطح منطقه و نیز انعکاس به مقامات بالاتر خواهم بود و امیدوارم که بتوانیم در تمامی سطوح و تمامی امور، از نظرات دانش آموزان عزیز استفاده شود و تا حد امکان به کار بسته شوند.
خامسیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 نیز ضمن تبریک روز دانش اموز هدف از اجرای این برنامه را بسترسازی برای تسهیل فرهنگ گفتگو، تقویت روحیه مطالبه گری و همچنین توانمندسازی و ایده پردازی دانش آموزان به عنوان قشر موثری از جامعه دانست و اظهار داشت: امیدوارم با تداوم انجام چنین برنامه‌هایی و استفاده از پتانسیل و توانایی دانش آموزان در پیشبرد اهداف مدیریتی سازمان ها و ارگان‌های مختلف بهره گرفته شود.
در پایان این برنامه نیز با اهدای جوایزی از سوی اداره آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ٩ از کلیه دانش آموزان تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امور اجتماعی و فرهنگی آموزش و پرورش دانش آموزان منطقه 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- قدردانی از کارکنان سپاه در سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی دور روزه حاج قاسم
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش