Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@05:56:12 GMT

نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۶۰۰

نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان از ساعت 13 فردا (جمعه) و با برگزاری مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست (57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم) آغاز می شود.

به گزارش برنا؛ مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست این مسابقات عصر امروز برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف پاتریک گلوری از آمریکا می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 61 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده اند، مجید داستان در دور اول به مصاف دانیل پوچینو از ایتالیا می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان اسلام گوسینوف از بلاروس و نارانخو نارمانداخ از مغولستان می رود.

در وزن 65 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، سید حسن عبادی در دور نخست با کارولی کیس از مجارستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان پاول گرایور از مولداوی و جاویت آجار از ترکیه مصاف خواهد داد.

در وزن 70 کیلوگرم که 28 نفر شرکت کرده اند، علی اکبر فضلی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم به مصاف باسار ندوم از گینه بیسائو می رود.

در وزن 74 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدصادق فیروز پور در دور نخست با سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پراوین مالیک از هند و آنتونیو از گینه بیسائو می رود.

دروزن 79 کیلوگرم که 21 نفر شرکت کرده اند، علی سوادکوهی در دور اول با ویکی از هند مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف اوکتای حسن از بلغارستان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، سجاد غلامی در دور اول به مصاف ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان بنجامین گریل از اتریش و امره جیفتجی از ترکیه می رود.

در وزن 92 کیلوگرم که 19 نفر شرکت کرده اند، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کولیو دمیتروف از بلغارستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با واسیل پولیوچنکا از بلاروس کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان زوریکو اورتاشویلی از گرجستان و سوتان اوتیموف از بلغارستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که 20 نفر شرکت کرده اند، سید مهدی هاشمی در دور نخست به مصاف سامهان جابرایلوف از مولداوی می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان بارقوت از کانادا و آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه مبارزه خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن ایتالیا کشتی بلاروس ترکیه لهستان بلغارستان جهان اتریش گرجستان مهدی هاشمی کانادا کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان دور دوم به مصاف برنده حریف در دور دوم نفر شرکت کرده اند برنده کشتی میان نفر حضور دارند دور نخست دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی

نماینده کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم با برتری مقابل کشتی‌گیر تاجیک راهی نیمه‌نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی نماینده کشورمان در دومین کشتی مقابل فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان روی تشک رفت و با نتیجه هشت بر صفر حریفش را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد.

اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی لی از چین رفت که توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد.

کد خبر 745047

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند