Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست این مسابقات عصر امروز پنجشنبه برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف پاتریک گلوری از آمریکا می رود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده اند، مجید داستان در دور اول به مصاف دانیل پوچینو از ایتالیا می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان اسلام گوسینوف از بلاروس و نارانخو نارمانداخ از مغولستان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، سید حسن عبادی در دور نخست با کارولی کیس از مجارستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان پاول گرایور از مولداوی و جاویت آجار از ترکیه مصاف خواهد داد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۸ نفر شرکت کرده اند، علی اکبر فضلی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم به مصاف باسار ندوم از گینه بیسائو می رود. 

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، محمدصادق فیروز پور در دور نخست با سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پراوین مالیک از هند و آنتونیو از گینه بیسائو می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۱ نفر شرکت کرده اند، علی سوادکوهی در دور اول با ویکی از هند مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف اوکتای حسن از بلغارستان می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، سجاد غلامی در دور اول به مصاف ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان بنجامین گریل از اتریش و امره جیفتجی از ترکیه می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۹ نفر شرکت کرده اند، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف کولیو دمیتروف از بلغارستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با واسیل پولیوچنکا از بلاروس کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان زوریکو اورتاشویلی از گرجستان و سوتان اوتیموف از بلغارستان می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر شرکت کرده اند، سید مهدی هاشمی در دور نخست به مصاف سامهان جابرایلوف از مولداوی می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان بارقوت از کانادا و آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه مبارزه خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان دور دوم به مصاف برنده حریف در دور دوم نفر شرکت کرده اند برنده کشتی میان نفر حضور دارند رود در وزن دور نخست دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴ از ۱ تا ۱۷ اردیبهشت در حال برگزاریست.    اسنوکر قهرمانی جهان یکی از مهمترین رویداد‌های اسنوکر در جهان است و بینندگان بسیاری دارد. در مرحله یک شانزدهم این مسابقات حسین وفایی ملی پوش شایسته اسنوکر کشورمان در گام نخست با جاد ترامپ نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹رو به رو شد و در در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.   لوکا برسل از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود که در دور نخست در مقابل گیلبرت شکست خورد. جاد ترامپ انگلیسی با این پیروزی با برنده دیدار فورد و والدن رو به رو می‌گردد.   وفایی پیش از این در دور‌های مقدماتی با غلبه بر مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم