Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: در این سفر ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه درخصوص بهسازی جاده‌های بین شهری اختصاص یافته است.

 به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی در جلسه شورای اداری استان سمنان که در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: من به عنوان وزیر معین شهرستان سمنان، از برخی مراکز این شهرستان بازدید نموده و در جلسه شورای اداری شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر 400 میلیارد تومان بودجه درخصوص بهسازی جاده‌های بین شهری اختصاص یافته است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دیروز از جاده فیروزکوه به سمنان‌بازدید کردم که 10 کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته و برای 27 کیلومتر باقی مانده آن نیر عملیات اجرابی آغاز شده است.

قاسمی گفت: بازدید از طرح حرم تا حرم به انجام رسید و برای سرمایه گذاری از محور سمنان تا مشهد اقدمات لازم شکل خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ظرف دو تا سه ماه آینده، کل عملیات اجرایی واحد‌های مورد نیاز استان در فاز اول آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی جاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها