Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، این روزها بازار میم‌کوین‌ها داغ است و بعد از رشد شارپی شیبا یک میم‌کوین دیگر به با نماد اختصاری ELON در یک ماه گذشته حدود ۳۷۰۰ درصد رشد کرده است.

براساس داده‌ها قیمت این ارز دیجیتال در ابتدای ماه ۰/۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار بود اما رشد کرد و به قیمت ۰/۰۰۰۰۰۲۳۳ دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نیز در محدوده ۰/۰۰۰۰۰۱۴۱۷ دلار معامله می‌شود.

ارزش بازار این ارز دیجیتال در روز اول ماه اکتبر حدود ۲۶ میلیون دلار بود و حالا بعد از گذشت یک ماه ارزش بازار این ارز دیجیتال ۱/۱۹ میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال در رتبه ۱۲۲ مارکت‌کپ قرار دارد.

این ارز دیجیتال بعد از لیست شدن در OKEx و Crypto.com در روز ۲۹ اکتبر حدود ۲۰۰ درصد رشد کرد و در توئیتر خود نوشت:

«از شما مریخی‌ها و حمایت بی‌نطیرتان برای لیست شدن ارز elon در فهرست OKEx ممنونیم. این تنها یکی از چندین ماموریت بین‌کهکشانی ما است.»

این روزها میم‌کوین‌ها در بازار رمزارزها غوغا کردند. ارز دیجیتال شیبا در ماه اکتبر حدود ۸۵۰ درصد رشد کرد و حتی از دوج‌کوین هم پیشی گرفت.

همینطور ارز دیجیتال SAMO حدود ۲۹۰۰ درصد رشد کرد و به ارز بازار ۴۵۸ میلیون دلار رسید و حتی ارز دیجیتال HOGE در اکتبر ۲۹۲۰ درصد رشد کرد.

اریک وال، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به وال‌استریت ژورنال گرفت: هر وقت یکی ازمیم‌کوین‌ها شروع به رشد می‌کند همه فکر می‌کنند رالی صعودی بازار شروع شده است اما به نظرم این یک کازینو است و از یک میز رولت سرگرم‌ کننده‌تر.

کد خبر 635905 برچسب‌ها رمزارز ایلان ماسک دوج کوین ارز دیجیتال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رمزارز ایلان ماسک دوج کوین ارز دیجیتال ارز دیجیتال درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک مالک شرکت اسپیس‌ایکس فکر نمی‌کند موجودات فضایی وجود داشته باشند.

به نقل از بی‌آی، ماسک روز گذشته در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) نوشت: من هیچ مدرکی مبنی بر وجود موجودات فضایی ندیده‌ام و با حدود ۶۰۰۰ ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم اگر وجود داشتند باخبر می‌شدم.

وی همچنین در مصاحبه اخیر خود در یک پادکست که در تاریخ ۱۹ آوریل پخش شد، به اظهار نظر در این باره پرداخت. دیگر مهمان این پادکست گفت که فکر می‌کند بیگانگان مدت زیادی است که اینجا بوده‌اند و مدعی شد که شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها در زیر اقیانوس و زیر زمین هستند.

اما ماسک با نظر او مخالف بود و گفت من هیچ مدرکی برای موجودات فضایی ندیده‌ام و با حدود ۶۰۰۰ ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم اگر بودند می‌دانستم.

این اولین باری نیست که ماسک به طور علنی درباره وجود فرازمینی‌ها اظهار نظر می‌کند. وی در ژوئن ۲۰۱۸ نیز گفته بود: معلوم نیست که ما تنها تمدنی باشیم که در حال حاضر در جهانِ قابل مشاهده زندگی می‌کند.

ماسک همچنین در ماه ژوئیه با اشاره به پرسش‌های فیزیکدانی به نام انریکو فرمی در مورد اینکه چرا انسان‌ها هنوز موجودات فضایی را کشف نکرده‌اند، نوشت: ترسناک‌ترین پاسخ به تناقض فرمی این است که اصلاً بیگانه‌ای وجود ندارد.

ماسک علاقه خاصی به کشف آنچه در خارج از فضا وجود دارد، نشان داده است. کارهای او در اسپیس‌ایکس برای پرتاب موشک‌ها و ماهواره‌ها به ویژه برای ارتش ایالات متحده، او را به یک پیمانکار دفاعی بزرگ در این کشور تبدیل کرده است.

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک نیز نقش مهمی در جنگ روسیه و اوکراین ایفا کرده است، جایی که سربازان اوکراینی از آن برای اداره ناوگان پهپادهای خود و برقراری ارتباط در مناطق درگیری استفاده می‌کنند.

ایلان ماسک امیدوار است تا در نهایت ۴۲ هزار ماهواره استارلینک را به فضا بفرستد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟
  • (ویدیو) ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • تریدر ناشناس با ۷ میم‌کوین ۱٫۵ میلیون دلار سود به جیب زد
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟