Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:59:33 GMT

تونل شیرین سو در محور لوشان به قزوین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۴۳۶۸

تونل شیرین سو در محور لوشان به قزوین مسدود شد

بنا به همین گزارش، هم اینک تردد در محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان می باشد و هیچگونه ترافیک جاده ای مشاهده نمی شود.

همچنین به دلیل بارش باران تمامی جاده های بین شهری گیلان لغزنده است و به دلیل لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی ، رانندگان برای تردد باید احتیاط و دقت بیشتری داشته باشند.

آسمان گیلان نیز در حال حاضر نیمه ابری تا ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود که در برخی نقاط بارندگی و وزش باد شدید  و احتمال رعد و برق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای هوای رشت مرکز استان گیلان امروز (جمعه) حداکثر به ۱۵ درجه می رسد و شهرستان لوشان با حداکثر ۱۶ درجه، گرمترین ، جیرنده ، شهرک ماسوله و دیلمان نیز با ۶ درجه خنک ترین مناطق گیلان طی روز جاری خواهند بود.

گیلان در میان رشته کوه های البرز و کرانه دریای کاسپین با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، پرباران ترین استان کشور است.

   
 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها