Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@00:39:39 GMT

واژگونی اتوبوس در جاده تهران- مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۴۵۸۱

امشب بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده تهران- مشهد، سه نفر جان باختند و ۲۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند. ناطقان: بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر استان سمنان، یک دستگاه اتوبوس پنجشنبه‌شب در محور ایوانکی به گرمسار واژگون شد.
 
بنا به گزارش اولیه حادثه که توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان منتشر شده، واژگونی این اتوبوس ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه امشب روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تیم‌های امدادی هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شده‌اند و سعید مجیدی، رئیس هلال‌احمر گرمسار می‌گوید: حادثه واژگونی اتوبوس کرج- مشهد حوالی ساعت ۲۳ در ورودی گرمسار رخ داده است.
 
او ادامه داد: اتوبوس حامل ۲۶ سرنشین بود که متأسفانه سه نفر از آنها جان باختند و ۲۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند.
 
رئیس هلال‌احمر گرمسار بیان کرد: جاده به علت بارندگی لغزنده است و کارشناسان پلیس راه علت حادثه را بررسی می کنند. منبع: عصر ایران برچسب ها: واژگونی اتوبوس ، جاده تهران ، مشهد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس جاده تهران مشهد واژگونی اتوبوس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

یادآور می شود؛ چند روز پیش اتوبوسی در مسیر گردنه حیران بر اثر حادثه مشابه واژگون شده و در نهایت چند تن از هموطنان مان در آن حادثه جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت