Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:21:06 GMT

بنزین جبرانی به محض ابلاغ واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۵۰۴۸

بنزین جبرانی به محض ابلاغ واریز می‌شود

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره زمان واریز سهمیه بنزین جبرانی اظهار داشت: به محض ابلاغ ما نسبت به واریز این سهمیه اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: زمانی که تصمیم‌گیری قطعی شد به ما ابلاغ می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی درباره برآورد خسارت اختلال اخیر در سامانه سوخت گفت: تاکنون اولویت ما رهایی از این شرایط بود، پس از بررسی‌های کارشناسی لازم نسبت به برآورد خسارت اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، سامانه هوشمند سوخت چهارم آبان به دلیل حمله سایبری از دسترس خارج شد. با این حال عصر همان روز، پمپ‌بنزین‌ها توزیع بنزین با نرخ آزاد را از سر گرفتند و کار برای اتصال سامانه هوشمند سوخت نیز آغاز شد در همان زمان البته تاکید شد که سهمیه‌های ذخیره‌شده در کارت‌های سوخت محفوظ است و بعد از آن نیز وزیر نفت از اختصاص سهمیه جبرانی بنزین خبر داد.

وزیر نفت گفته بود: به سبب مشکلات به وجود آمده، در سوخت‌رسانی حسب دستور رئیس‌جمهور در حال بررسی هستیم که سهمیه‌ای برای هم‌وطنان در پایان ماه به کارت سوخت واریز شود.

به گفته اوجی؛ این سهمیه برای خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها، آموزشگاه‌ها و کلیه وسایل نقلیه است که از کارت سوخت استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرده بود: میزان سهمیه در حال بررسی است که پس از مشخص شدن اعلام و در پایان ماه نیز به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

بنا بر اطلاعیه روز گذشته شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پس از گذشت هشت روز صددرصد جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در سراسر کشور به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده است و امکان سوختگیری با کارت و با هر دو نرخ یارانه‌ای و غیریارانه‌ای فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا) برچسب‌ها سهمیه بندی بنزین نفت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی پمپ بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین نفت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی سهمیه بندی بنزین نفت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

شما شهروندان عزیز در مورد مشکل تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

«علی اکبر عرب‌عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال ۱۴۰۳ گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست»

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌ داران فعلا جمع‌ آوری نمی‌ شود
  • وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌داران فعلا جمع‌آوری نمی‌شود/ سهمیه‌ بنزین مانند قبل است
  • خبر مهم وزارت نفت درباره کارت‌های سوخت جایگاهها
  • اخبار جدید درباره کارت سوخت و سهمیه بنزین
  • کارت سوخت جایگاه‌داران کلا جمع‌آوری نمی‌شود/ سهمیه بنزین مانند قبل است
  • هدف دولت از حذف کارت سوخت جایگاه ها چیست؟