Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران و رئیس سازمان زندانها در دفتر شهردار تهران با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند و بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی اجتماعی میان شهرداری و سازمان زندانها تأکید شد.

 علیرضا زاکانی شهردار تهران عصر روز گذشته میزبان محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندانها بود.

دو طرف در این دیدار درباره موضوعات مشترک میان شهرداری تهران و سازمان زندانها با محوریت توجه و رسیدگی به زندانیان گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی اجتماعی میان شهرداری و سازمان زندانها، اشتغالزایی برای زندانیان و رسیدگی به خانواده زندانیان تهرانی تأکید شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، دو طرف همچنین درخصوص چگونگی کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی شهرداری تهران با کمک سازمان زندان سخن گفتند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان زندانها میان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی گفت: درست است که بخش‌های مختلفی برای ایجاد شهری در شأن مردم و متناسب با فرهنگ ملی تلاش می‌کنند، اما در حوزه فرهنگی نیز باید اقداماتی انجام شود برای مثال ما همچنان شاهد برخی بی‌انضباطی‌ها در آمد و شد‌ها و ارتباطات با یکدیگر هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی امین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: ما در شهری زندگی می‌کنیم که برای شاد بودن و انضباط عمومی نیازمند اقدامات گسترده فرهنگی هستیم، هرچند اقداماتی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام گرفته، اما برخی از فعالیت‌های مرتبط با نظم، مشارکت، ابمنی و حقوق شهروندی خیلی کم کار شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان از شهرداری تهران انتظار دارند تا شهری پاک، آراسته و با کیفیت برای زندگی آن‌ها ایجاد کند گفت: درست است که بخش‌های مختلفی برای ایجاد شهری در شأن مردم و متناسب با فرهنگ ملی تلاش می‌کنند، اما در حوزه فرهنگی نیز باید اقداماتی انجام شود برای مثال ما همچنان شاهد برخی بی‌انضباطی‌ها در آمد و شد‌ها و ارتباطات با یکدیگر هستیم، سوال من این است که چه میزان در حوزه فرهنگ شهروندی، ایجاد رفتار در تراز یک شهر متمدن و شهری در کلاس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌ایم؟

تشکری هاشمی تصریح کرد: سازه‌های زیباسازی، فعالیت‌های با دوام فرهنگی و آن دسته از اقداماتی که شهروندان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند بسیار کم هستند، جشن‌هایی که به مناسبت‌ها در تهران برگزار می‌شوند تمام رسالت حوزه فرهنگی نیستند؛ و باید برای کار‌های فاخر و پر دوام و در راستای رسالت و ماموریت شهرداری و برنامه‌های مصوب شورا که نیاز شهر هستند چه اقداماتی انجام شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم ما شهر را دوست دارند، اظهار کرد: باید مسئولیت اجتماعی در بزنامه‌های شهرداری خیلی پر رنگ شود.

تشکری هاشمی افزود: متاسفانه در شهر ما آموزش‌های شهروندی به درستی انجام نشده است، در بحث حمل و نقل می‌بینیم که هنگام سوار و پیاده شدن به مترو بی انضباطی‌هایی وجود دارند که تمام این‌ها حاکی از نبود آموزش‌های لازم شهروندی است.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود