Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@23:49:58 GMT

زمان بازگشایی مدارس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۵۲۴۱

زمان بازگشایی مدارس اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بازگشایی مدارس برای دانش‌آموزان «متوسطه دوم» در ۱۵ آبان‌ماه و برای دانش‌آموزان ابتدایی و «متوسطه اول» در یکم آذرماه تعیین شده است.

«علیرضا کمرئی» گفت: مرحله جدید بازگشایی مدارس برای دانش آموزان متوسطه دوم یعنی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در همه شاخه ها و رشته های تحصیلی ۱۵ آبان ماه است و بر اساس مصوبه جلسه نود و یکم ستاد ملی کرونا که اخیرا برگزار شد دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم و دوره ابتدایی از اول آذرماه به سمت فعالیت حضوری خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمرئی دقایق پایانی شب گذشته در گفت و گویی تصریح کرد: زمان دقیق حضور در کلاس ها برای دانش آموزان متوسطه [اول] روز یکم آذرماه است.

وی تعیین این زمان را استناد به مصوبه ۱۱ مهر ماه اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس توافق وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش شرط فعالیت حضور در مدارس واکسیناسیون نیست.

به گفته وی، تا ۱۰ آبان‌ماه ۸۸ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله واکسن زده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مراقبت هایی کرونایی در مدارس از جمله فاصله گذاری و تهویه هوای کلاس‌ها باید رعایت شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازگشایی مدارس کرونا برای دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان