Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نتایج انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان روی سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی https://cultural.ut.ac.ir قرار گرفت.

انتخابات شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران به صورت الکترونیک ۱۰ آبان ماه برگزار شد و ۲۲ کانون فرهنگی شرکت کردند که ۹ کانون توانستند حد نصاب لازم را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران،  انتخابات آن دسته از کانون‌های فرهنگی که در این دوره به حد نصاب نرسیدند یا شرکت نکردند؛ در آذر ماه برگزار می‌شود. زمان‌ برگزاری آن از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان به آدرس cultural.ut.ac.ir اعلام خواهد شد.

کانون‌های فرهنگی باشگاه دانشجویان، کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشکدگان فنی و کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشکدگان کشاورزی و منابع طبعی  در این انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1117410 برچسب‌ها دانشگاه تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تهران کانون های فرهنگی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شرکت گنندگان در آزمون استخدام پیمانی پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲ این دانشگاه برای دریافت کارنامه و اطلاع از نتیجه آزمون خود با در دست داشتن کدملی و کد رهگیری به نشانی ums.examtest.ir/ums/profile مراجعه و نسبت به دریافت کارنامه آزمون در قسمت پروفایل شخصی اقدام کنند.
افرادی که دارای کارنامه قبولی هستند برای اطلاع از سایر مراحل باید به سایر اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراجعه کنند.
نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت بوده و دارا بودن کارنامه قبولی در این مرحله به معنی پذیرش نهایی نیست.

دیگر خبرها

  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت