Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: اولین حادثه در ساعت هفت و ۵۲ دقیقه صبح امروز بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور شیراز – سپیدان، بعد از کدیون نرسیده به قلات اتفاق افتاد که بلافاصله امدادگران با ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر شدت جراحات وارده قبل از رسیدن تیم‌های پزشکی جان باخت و ۴ تن نیز مصدوم و پس از دریافت درمان اولیه پزشکی به بیمارستان شهیدرجایی شیراز انتقال داده شدند.

مرادیان ادامه داد: در حادثه دیگری در ساعت هشت و ۳۴ دقیقه در جاده خان زنیان به سمت شیراز تصادف زنجیره‌ای بین چند سه دستگاه خودروسواری پژو ۲۰۶، پراید و پیکان رخ داد که بدنبال آن ۴ نفر مصدوم شدند که یک زخمی حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهیدرجایی منتقل شد و ۳ مصدوم دیگر درمحل اخذ امضاء کردند.

رئیس اورژانس استان فارس بیان کرد: در سومین حادثه که ساعت ۹ در جاده شیراز - بعد از پلیس راه اصفهان قبل از رکن آباد تصادف زنجیره‌ای بین پژو ۴۰۵، کامیون و تریلی اتفاق افتاد ۵ نفر مجروح شدند.

مرادیان گفت: ۵ نفر زخمی شده در محل حادثه با رضایت و اخذ امضاء مانع از انتقال خود به مراکز درمانی شدند.

او بیان کرد: در آخرین حادثه تصادف زنجیره‌ای بین سه دستگاه خودروی سواری پیکان وانت، پراید و پراید در ساعت هشت و ۵۹ دقیقه در جاده بیضاء به سمت شیراز نرسیده به تنگ خیاره منجر به زخمی شدن سه تن شد که مصدومان به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس به شهروندان توصیه کرد در زمان برخورد با سوانح و تصادفات با حفظ خونسردی با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و آدرس کامل را ارایه و از جابجایی مصدومین خودداری کنند.

مرادیان همچنین با اشاره به آماده‌باش اورژانس ۱۱۵ برای مقابله با هرگونه حادثه ناشی از وقوع بارندگی و جاری شدن سیلاب در استان، گفت: اورژانس ۱۱۵ فارس با ۲۱۰ پایگاه زمینی، ۵ واحد عملیاتی اورژانس هوایی فعال و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد.

او در پایان به هموطنان توصیه کرد که از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جد خودداری کنند و مراقب مسمومیت با گاز مونوکسید کربن بر اثر سرما باشند.

مرادیان از شهروندان خواست تا با رعایت مدیریت زمان سفر‌های خود و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودرو‌های دیگر از بروز حادثه برای خود و دیگران جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فارس حوادث رانندگی بارش پائیزی باران اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت